Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg har gått ned 3-4kg. :)

 

Gratulerer! :) Jeg vil gjerne ha litt av motivasjonen din til mitt eget bruk hvis det er mulig ;)

 

Motivasjonen min var som følger: brudd med kjæresten som jeg hadde vært med i 4,5 år. Måtte flytte hjem igjen til foreldre som jeg har et svært anspent forhold til. Men tynn blir jeg!

Lenke til kommentar

At jeg har gått ned 3-4kg. :)

 

Gratulerer! :) Jeg vil gjerne ha litt av motivasjonen din til mitt eget bruk hvis det er mulig ;)

 

Motivasjonen min var som følger: brudd med kjæresten som jeg hadde vært med i 4,5 år. Måtte flytte hjem igjen til foreldre som jeg har et svært anspent forhold til. Men tynn blir jeg!

Kjenner meg igjen der. Man blir mye flottere når man gjør det slutt med kjæresten, det er i allefall en positiv ting

Lenke til kommentar

Fant en så godt som ubrukt Ipod Nano under noe rot på pulten min. Har helt glemt at jeg hadde en Nano, siden jeg i grunn bare bruker den originale Ipod'en som jeg også har. :D

 

Nano'en kjøpte jeg pga jogging. Den originale Ipod'en tåler ikke så mye støt siden den ikke har flash-minne, så da kjøpte jeg en Nano for å supplere.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...