Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er nabobyen til Sarpsborg. Men som nabobyer flest, er de rivaler deluxe Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fredrikstad er et fint sted det 2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eneste jeg ikke kan fordra med Fredrikstad, er dialekten. Ellers en fin, koselig by. Ulver (bandet) gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Det er nabobyen til Sarpsborg. Men som nabobyer flest, er de rivaler deluxe Greit nok det, men Sarpsborg styggdom ødelegger Fredrikstad lell. Neida, men fy faen for en stygg by Sarpsborg er. Bestekompisen min bor der, og han er like enig. Er knapt et eneste sted i byen som kan kalles pent. Endret 26. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Grr.. Sarpinger.. Grrr.. Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Kan jeg få motivasjonen din? I want some too!! I dag har jeg øvelseskjørt i 4 timer. Jeg har vært innom både Fredrikstad, Sarpsborg og Rakkestad. Skal snart ta grunnkurset Gleder meg til å begynne med moped Gled deg! Det er dritfett! Og kjøring i Oslo, på ring 3 er bare skummelt! Og i lyskryss. Faen til mongo bilene kjører. "La oss lære dem å kjøre. *Prøve å kjøre dem ned*" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker ikke speberginger. Blant Østfolds folk, er askiminger og skjetvinger de hyggeligste. Selv er jeg skiung, men jeg bor i Askim. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Jo, ja. Litt. Jeg liker å skrive oppgaver. Ikke sånne "svar på disse kjipe spørsmålene i boka"-oppgaver, men skikkelige oppgaver. Spesielt om det er et interessant tema. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er nabobyen til Sarpsborg. Men som nabobyer flest, er de rivaler deluxe Greit nok det, men Sarpsborg styggdom ødelegger Fredrikstad lell. Neida, men fy faen for en stygg by Sarpsborg er. Bestekompisen min bor der, og han er like enig. Er knapt et eneste sted i byen som kan kalles pent. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 haha! Det MÅTTE være du som kom med den! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 haha! Det MÅTTE være du som kom med den! Why not Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) At jeg har starta på Amerikansk fotball Endret 27. mai 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fanitullen. Og at jeg skal ta et par kaffe i morgen, med en kamerat det er lenge siden jeg har snakket med. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 At skolen min ikke ble tatt ut i streik. Får håpe det også gjelder sensorene, vil ikke la det gå utover eksamen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sitte å kose seg med Drudkh, noe av det mest fantastiske innen musikkverdenen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ett innlegg spam samt ett tilsvar forsvant. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 slipper muntlig eksamen pga streik wohooo!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det nye Pendulum albumet, rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå