Turtlis Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Den er så døds kjedelig uten litt pimping at jeg rusler tilbake til tråden for å fortelle at det er herlig å være sånn passe stappmett! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) alle biler ruster, men opel har rekorden. Endret 17. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 At våren kommer snikende (til tross for stadig tilbakevendende snø), og at da blir det mekking i finvær og varme! Skal bli deilig å få gjort. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Trenger du babes til å polere bil kanskje? (regner med du mente bil siden du nevnte mekking) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Polering er småkjedelig, babes er gøy. Polerende babes = Fun fun fun! Jeg er med. Men du må regne med å polere en del, er ikke SÅ fin i lakken. Er vel kanskje ikke poleringen som står i fokus (hoho, play with words!) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Du får ta ei hellakkering Jeg er en jævel til å polere, gjerne i bare trusa hvis det ikke er folk i nærheten. Rart gatebil ikke har ringt meg ? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Er på lan langt borte fra broren min, der er veeldig hyggelig Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Du får ta ei hellakkering Jeg er en jævel til å polere, gjerne i bare trusa hvis det ikke er folk i nærheten. Rart gatebil ikke har ringt meg ? Hoisann! Du treffer de rette ordene ja. Legg meg på minne til fremtidige Gatebiltreff, så skal jeg ta deg på ordet For å være On-topiC: Glad for at jeg har fri torsdag og fredag! Er ikke feil. Og for at etter en god del bedritne dager på jobben, så snudde det idag. Jeg har ikke gjort annet enn feil og stille dumme spørsmål, men idag tok jeg styring. Tror helgens fyllakuler har gjort meg godt. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 17 år woho! Mulighetene... De bare strømmer på når en blir så gammel som dette. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Den stadige økende rusen når jeg heller nedpå glass nr 5 med Hjemmebrygg Dela Jacob 2008. Ahhh. Andre ting? En sol som skinner, et smil eller en hyggelig samtale. Slike ting kan redde en dag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Påskeferie, og en mulighet til å slappe helt av. Endret 18. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Frisøren i dag. 1,5 timer i stolen for å bli dullet med må sies å være en av mine favorittaktiviteter Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Deilig når de vasker håret;D anyway Jobb om ei time;DD Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Begynte på jobb for 15 min siden jeg. Blir glad av at jeg skal slutte om 1t 45 min og da er det FERIE for min del Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Begynte på jobb for 2t og 30min siden, og har "bare" 5t og 40min igjen til PÅSKEFERIE!!!!! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Hah, har hatt ferie siden i går jeg. Å se en god film gjør meg glad forresten, kan være jeg har sagt det før da men. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Frisøren i dag. 1,5 timer i stolen for å bli dullet med må sies å være en av mine favorittaktiviteter Prøv FIRE TIMER du.. Det er ikke så morsomt Det er driten med å ha langt hår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Ah ... Helene og gutta gjør meg alltid like glad Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Frisøren i dag. 1,5 timer i stolen for å bli dullet med må sies å være en av mine favorittaktiviteter Prøv FIRE TIMER du.. Det er ikke så morsomt Det er driten med å ha langt hår. Satt 3 timer i dag, for frisøren hadde lyst å klippe meg også (skulle egentlig bare ta etterveksten) Og så tar det en halvtime å føne håret mitt fordi det er så satans tjukkt... Men det er herlig alikevel. Blir glad av å ta artige bilder av valpen min. Hun har så mange artige fakter og ansiktsuttrykk at det ikke går an å la være å le seg ihjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå