kjermy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Har samme inntrykk. Spesielt i disse tider da vi skal ha siste innspurt med å gjøre seg ferdig med pensum, og klare for tentamner og eksamner. Bortsett fra at det er ekstra slappt og ekstra mye fri. Mulig det har noe å si med linja; media. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg har ein gamal sofa og alt for langt hår… Middag gjer meg glad. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den nye telefonen er fackings awesome Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det var ikke feil med ny CD spiller i bilen, Creedence Clearwater på USB pennen, sol med noen skyer, vinduene på bilen åpne og fly som kommer rett over plassen jeg stod og tok bilder i dag. Deilig å være litt alene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Creedence Clearwater på USB pennen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det var ikke feil med ny CD spiller i bilen, Creedence Clearwater på USB pennen, sol med noen skyer, vinduene på bilen åpne og fly som kommer rett over plassen jeg stod og tok bilder i dag. Deilig å være litt alene. Seriøst, dust! Kan ikke vente med å kunne gjøre det samme Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg har ein gamal sofa og alt for langt hår… Burde klippe meg snart Sofaen kostet forresten 16 000 ny Italiens i beige skinn. Natuzzi hvis jeg husker rett. Sånn går det med en onkel med masse penger Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Seriøst, dust! Kan ikke vente med å kunne gjøre det samme Og om noen uker kan jeg forhåpentligvis rägge i taxi feltene her i byen også... Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Kan jeg få motivasjonen din? 2 Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Kan jeg få motivasjonen din? Litt av den hvertfall Bare å ha seg ett mål, f.eks medisinstudiet! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 I dag har jeg øvelseskjørt i 4 timer. Jeg har vært innom både Fredrikstad, Sarpsborg og Rakkestad. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 I dag har jeg øvelseskjørt i 4 timer. Jeg har vært innom både Fredrikstad, Sarpsborg og Rakkestad. Skal snart ta grunnkurset Gleder meg til å begynne med moped Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum. Nei, det er ikke ironi Noen som er enig? Kan jeg få motivasjonen din? +1. Har standpunktsprøve i Automasjon i morgen, men har ikke orket å tenke på å øve enda Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 I dag har jeg øvelseskjørt i 4 timer. Jeg har vært innom både Fredrikstad, Sarpsborg og Rakkestad. Tre drittsteder på rad ... Haha, neida, moro å øvelseskjøre. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Helt riktig det. Det er sånne steder man bare må kjøre gjennom for å komme seg videre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva er så ille med fredrikstad? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er nabobyen til Sarpsborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå