Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Har samme inntrykk. Spesielt i disse tider da vi skal ha siste innspurt med å gjøre seg ferdig med pensum, og klare for tentamner og eksamner. Bortsett fra at det er ekstra slappt og ekstra mye fri.

Mulig det har noe å si med linja; media.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke feil med ny CD spiller i bilen, Creedence Clearwater på USB pennen, sol med noen skyer, vinduene på bilen åpne og fly som kommer rett over plassen jeg stod og tok bilder i dag. Deilig å være litt alene. :)

Lenke til kommentar

Det var ikke feil med ny CD spiller i bilen, Creedence Clearwater på USB pennen, sol med noen skyer, vinduene på bilen åpne og fly som kommer rett over plassen jeg stod og tok bilder i dag. Deilig å være litt alene. :)

Seriøst, dust! :tease: Kan ikke vente med å kunne gjøre det samme :love:

Lenke til kommentar

Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum.

Nei, det er ikke ironi ;)

Noen som er enig?

Kan jeg få motivasjonen din? :love:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skolearbeid gjør meg glad! Elsker bare å sette meg ned på ettermiddagene med midnattsol utenfor vinduet, en varm kopp kakao og lese pensum.

Noen som er enig?

Litt av den hvertfall :D

Bare å ha seg ett mål, f.eks medisinstudiet!

Lenke til kommentar

Noen som er enig?

+1. Har standpunktsprøve i Automasjon i morgen, men har ikke orket å tenke på å øve enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...