Mikkel™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 - Grilling på bål i skogen med kjæresten <3 You guys just broke the rules ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Når jeg ikke sover vekk hele dagen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Enig der, Smågal. Vittig avatar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg prøvde faktisk å scrolle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha, ja det blir noen treff profilen min ser jeg. Ser lett hvem som er gira på sånt ;-] Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fin beskjed inne i profilen din også da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha, ja det blir noen treff profilen min ser jeg. Ser lett hvem som er gira på sånt ;-] Nå kommer jo alle til å sjekke at alle har sjekka profilen din :!: . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Denne sangen! Føler den er laget kun for meg! Rymdreglage – Fredrik Äter Korv Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da fikk jeg endelig sett The Shawshank Redemption. Fant ut at jeg så den når jeg gikk i femte eller sjette klasse eller noe slik, men var nok ikke stor nok til å forstå hvor fantastisk denne filmen er. Fikk tårer i øynene for første gang siden jeg var barn, og så noen triste scener i Disney filmer. Den beste filmen jeg har sett. Garantert 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjøpte meg ny CD spiller til bilen i dag. Dæven det var forskjell på lyden ja! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Kjøpte meg ny CD spiller til bilen i dag. Dæven det var forskjell på lyden ja! Ingenting er som god lyd når man er ute og kosekjører Sitter her og noterer alt av god musikk jeg skal spille på de 12 høyttalerne fra DYNAUDIO i Dolby Surround, samt den ekstra subwooferen på 260W som ligger under bagasjerommet som er klar til å dundre Har også fått oppkjøring på dagen! Nå gjenstår det bare å bestå! Endret 25. mai 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad, ser positivt på det meste og er glad hele tiden Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Klarte endelig å bestemme meg for hva jeg skulle kjøpe Kjøpte også Nike+ og to cases (til iPoden) fra Komplett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ny telefon ned i kassa i morra Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ingenting er som god lyd når man er ute og kosekjører Sitter her og noterer alt av god musikk jeg skal spille på de 12 høyttalerne fra DYNAUDIO i Dolby Surround, samt den ekstra subwooferen på 260W som ligger under bagasjerommet som er klar til å dundre :cool: En kamerat (foreldrene) hadde det anlegget i V50'n de hadde for noen år siden. Låt greit det ja. Selv gikk jeg for denne: http://www.pioneer.eu/no/products/25/121/61/DEH-P88RS-II/index.html Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ingenting er som god lyd når man er ute og kosekjører Sitter her og noterer alt av god musikk jeg skal spille på de 12 høyttalerne fra DYNAUDIO i Dolby Surround, samt den ekstra subwooferen på 260W som ligger under bagasjerommet som er klar til å dundre :cool: En kamerat (foreldrene) hadde det anlegget i V50'n de hadde for noen år siden. Låt greit det ja. Selv gikk jeg for denne: http://www.pioneer.eu/no/products/25/121/61/DEH-P88RS-II/index.html Det så hvertfall bra ut! Har du arbeidslogg/showcase på bilen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Den spiller helt kanonbra. Jeg får mye mer ut av bilens originale høyttalere, som faktisk er riktig så gode (aktivt systen bak pluss sub). Den drar med et mye bredere lydspekter enn den forrige gjorde, selv om den også egentlig holdt i massevis. (Byttet den siden jeg klarte å knekke USB tilkoblinga). Har ikke noe arbeidslogg. Har jo kun skiftet spilleren. Endret 25. mai 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg kan ta en sang: I can dim the lights and sing you songs full of bad things We can do the tango just for two I can serenade and gently play on your heart strings Be your Valentino just for you En venn ga meg kallenavnet Loverboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå