Deadringer Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er tobakkselskapene ute på skjult misjon? Anbefaler ingen å begynne med snus, selv om snusere liker det så ender du opp i en dyr og ond sirkel av nikotinavhengighet. Hvorfor tror du folk røyker eller snuser? Fordi de ikke får noe igjen for det? Er ikke akkurat en ny oppdagelse at nikotin er beroligende og behagelig. Usikker på hvorfor du skriver det der, er ingen som har foreslått at folk skal begynne med noe som helst her. At vi liker det betyr ikke at vi mener det er rett av andre å begynne med det. Hadde du stukket snuta inn i snustråden vil du se at alle anbefaler barna som nettopp har fått i seg sin første dose nikotin å slutte før det blir en vane. Hvor "ond" sirkelen blir er opp til hver enkelt person. Jeg liker å snus, derfor snuser jeg. Om jeg ikke vil eller kan snuse mer så slutter jeg. Gjort det før, null problem. Begynte igjen da økonomien støttet snusvanene. Fordi snus er hyggelig og gjør meg glad. Derfor hører innleggene fra Zeromac og undertegnete hjemme i denne tråden, dine derimot gjør ikke det. Lag deg heller en "antisnustråd" enn å klage her. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bytt ut alle ø med o... Skrevet på burkaspråk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg klager ikke, jeg snuser jo selv. Jeg prøver bare å hinte litt om at jeg ikke liker at folk oppmuntrer svake sjeler til å begynne med tobakksvarer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg klager ikke, jeg snuser jo selv. Jeg prøver bare å hinte litt om at jeg ikke liker at folk oppmuntrer svake sjeler til å begynne med tobakksvarer. Jeg vil ikke si at jeg oppmuntret til det. Var ikke det som var hensikten med mitt innlegg. Som Nyhus sier; ta en titt innom snustråden, er det en som skriver at han har prøvd snus for første gang (feks), får han ofte svar om at han ikke burde fortsette, at det ikke er bra osv. Har sett det så mange ganger at jeg nestne ikke har tellingen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Beklager, jeg pirket litt. Det ble litt stor sak ut av det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 En venninne av meg skal til utlandet for å studere i 3-4 måneder, så jeg og kjæresten min skal leie rommet hennes i et kollektiv mens hun er der. Stort rom i en stor og kjempefin leilighet midt på Frogner. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er fremme på Sola igjen etter en helt grei bltur fra Halden. Musikken denne gang ble for det meste Creedence, Travellin Wilburys og Elvis. (Men helst ville jeg vært lenger hjemme i Halden da ) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahaha. Hønefoss - Brann (2-0) Latttiissss Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Eg har byrja å sjå på The Big Bang Theory Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Min awesome romkamerat flytter til England til høsten. Der hun kommer til å bli en famous makup artist, eller noe annet awesomet! Kjempe glad for hennes framtidsplaner Tviii Tviii Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Joggetur midt på natta i regnet! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 nesten jeg får litt medfølelse med gutten Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 - Grilling på bål i skogen med kjæresten <3 - Latin - At jeg har flere uåpnede spill som venter på meg hjemme - Å ta bilder Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Ble just oppringt å tilbudt jobb =motorsykkel lappen etter vinteren Endret 25. mai 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fikk nettopp telefon fra kjøreskolen at jeg har fått oppkjøring på dagen! Var også med en kompis ned til SKODA å så på bil i studieøkten, kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå