CFM Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 At jeg bestod eksamen i lover og bestemmelser innen sivil luftfart i går med 85%! 40 spørsmål unnagjort på 9 minutter og 53 sekunder. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er så deilig at jeg er alene i huset og kan spise akkurat hva jeg vil når jeg vil. Jeg har akkurat nytt et par speilegg ute i godværet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 I går kveld besvimte jeg på trikken, og verdens skjønneste dame passa på meg, gav meg kaldt vann og et eple. Så fikk hun meg i en taxi som kjørte meg hjem, på hennes regning. Har aldri møtt dama før! For et menneske. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Åhhh, sånne mennesker gir meg troen på medmenneskelighet igjen. :') Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kanskje hun trodde du besvimte pga henne Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 At jeg skal i bursdag i dag! Hvem blir vel ikke glad av bursdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 At jeg bestod eksamen i lover og bestemmelser innen sivil luftfart i går med 85%! 40 spørsmål unnagjort på 9 minutter og 53 sekunder. Hva skal du satse på da? Avioniker? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Fikk endelig batteriet til å passe i min nyinnkjøpte TM MP5K. bygde om et vanlig batteri jeg hadde liggende, til stick type, men fikk det ikke til å pass med en gang. Føles så godt når man endelig får til noe man har strevd med. Endret 22. mai 2010 av Lefse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Venter på to 15.000RPM Ultra320-disker som jeg skal sette opp i RAID! Røverkjøp for 300kr per disk + kontroller! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva skal du satse på da? Avioniker? Holder på med flymotormekaniker utdanning nå. Har litt over ett år igjen til fagbrevet. Men jeg kan jobbe som systemmekaniker etterpå også da. Både på fly og helikopter. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Veldig hyggelig når opptil flere personer inviterer på fest. Også hyggelig å vorse litt for seg selv(selv om andre hadde vært optimalt) Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_-agl0pOQfs Seriiiiiøst! Hør på teksten! Så fuckings surrealistisk at den er morsom. De er undercover evangelister. Seriøst. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Seriiiiiøst! Hør på teksten! Så fuckings surrealistisk at den er morsom. De er undercover evangelister. Seriøst. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ny deilig mus som passer PERFEKT i hånda Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 De er undercover evangelister. Seriøst. Bryr meg fint lite om religiøs overbevisning. Låta er så ignorant, og så filosofisk på trynet at den er morsom . Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har ikke sett på Norske talenter i år, men ble utrolig overrasket over vinneren. Har som oftest bare vært tull der, men vinneren overrasket meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 At kjæresten min er her.^^ Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ny sommerkjole-sak... og vær til å sitte ute på verandaen med dataen, selv etter at solen har gjemt seg Og fribilletter til tusenfryd i morgen... Karuseller, sukkerspinn, spy, sukkerspinn, karuseller.... ^^ Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 De er undercover evangelister. Seriøst. Bryr meg fint lite om religiøs overbevisning. Låta er så ignorant, og så filosofisk på trynet at den er morsom . Ja, de bruker banneord og litt grov lyrikk fordi det er språket på gata. Men målet er å diskreditere vitenskapen. Lo godt av grensen de har på mirakler slik som regnbuer og tåke. Mon tro de vil få seg en overraskelse neste gang de skal vanne plenen i sollys. Men kulturen de har bygd opp er ikke til å le av. Søk på "juggalo". De kler seg ut i klovneklær og sminke. Jeg hater klovner. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, de bruker banneord og litt grov lyrikk fordi det er språket på gata. Men målet er å diskreditere vitenskapen. Lo godt av grensen de har på mirakler slik som regnbuer og tåke. Mon tro de vil få seg en overraskelse neste gang de skal vanne plenen i sollys. Men kulturen de har bygd opp er ikke til å le av. Søk på "juggalo". De kler seg ut i klovneklær og sminke. Jeg hater klovner. Banneordene gjør jo halve sangen. Et såpass utforsket tema, og setter du fucking foran, så blir det jo bare enda mer idiotisk . Å prøve seg med en dyp tanke i en rap (???)-låt er idioti. Filosofi og musikk hører ikke sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå