€uropa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 YES! Snittet i de tre klassene med T-matte sank så kraftig på tentamen at lærerne er nødt til å ta hensyn til dette når de setter standpunktkarakteren. Dette betyr at jeg fortsatt har en sjanse til å få 5 med 4+ på tentamen. Jeg er så glad for at klassekameratene mine dret så hardt på seg og gjorde det så dårlig. Dette setter meg i et bedre lys, for jeg var sikkert en av de få som ikke opplevde nedgang. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hva faen, det er vel ikke logisk? Edit: Eller jo kanskje. Endret 16. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det læreren sa var at det hadde vært få (eller ingen) som hadde oppnådd de høyeste karakterene, altså 5 og 6. Og da er det jo synd at noen tidligere 5-elever har falt ned til 4 og 3. Og dersom lærerne skal løfte karakterene deres litt for å dempe fallet, vil det jo være rimelig at de løfter min 4+ litt også, så jeg akkurat faller over vippen til 5. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 At bandet har blitt skikkelig bra! Er utrolig stolt av at vi kan utrette så god musikk! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 At bandet har blitt skikkelig bra! Er utrolig stolt av at vi kan utrette så god musikk! ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 At bandet har blitt skikkelig bra! Er utrolig stolt av at vi kan utrette så god musikk! ? Det skal da ikke være så utrolig vanskelig å tolke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tipper på at det er bandet han spiller i. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Nå kan vi ikke akkurat kalle oss lokal-kjente engang. Vi spiller inn vår første sang på Torsdag. Edit: Ahh! Jeg regnet med det var et selvfølge at det var det jeg spilte i. Endret 16. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nå kan vi ikke akkurat kalle oss lokal-kjente engang. Vi spiller inn vår første sang på Torsdag. en sang jeg kan få høre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vi har noen demoer uten vokal. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fri imorra (det har vel egentlig de fleste da men) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Regnvær + Vanndammer + The Prodigy + Jogging = Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Regnvær + Vanndammer + The Prodigy + Jogging = Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fri imorra (det har vel egentlig de fleste da men) Ikke jeg. Jeg skal selge ballonger. Faen. Men ellers synes jeg nasjonaldagen er hyggelig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har bakt kake som overraskelse til de på jobb i mårra Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Koselig gjort av deg da. Bluegrass + noe godt i glasset + fisketurer + flytteplaner. Det gjør meg så jævla glad, ja til og med klam i hakket. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har bakt kake som overraskelse til de på jobb i mårra Det gjør meg glad Ikke så glad som de som får kake vil jeg tro Og hvorfor er det så få som tar med kake på jobb Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det kommer vel an på personen vil jeg tro. Selv blir jeg mye mer glad av å gi enn av å få en overraskelseskake. Ikke at det skjer særlig ofte, men sånn rent retorisk. Såfremt mottakeren(e) blir glad(e), såklart. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vel, uansett hvor jeg har jobbet så har jeg alltid tatt med masse kaker. Det er vel fordi jeg elsker og bake, og siden jeg ikke tåler kaka selv så er det like greit å gi bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå