djgudleif Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Powerisers er det eneste navnet som duger imo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Akkurat nå: Melkesjokolade med daim Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Pils, hot-sauce, kaffe og hockey pulver. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Bestilt Skyrunners/powerisers/jump stilts/powerstrider/powerskip. Gudane veit kva namn ein skal bruke på dei. Awesome! Kor fekk du tak i slike?! Nettsalg.no, dei er på tilbod, kun 990 kr No er det berre å vente i spenning på at posten skal få ræva i gir. Dei skryt over 3 dagar leveringstid på nettsalg.no, men eg veit ikkje om eg får mail når dei har posta pakken. Eg har berre fått ordrebekreftelsemail hittil. Powerisers er kanskje det beste namnet ja, men eg kallar dei berre kengurustylter utanfor da cyberspace. Ein kamerat har bestilt også, blir digg å hoppe rundt i bygda Eg har grusomt lyst til å få dei før 17. mai… Andre ting som gjer meg glad: Minecraft infdev, nonstop melkesjokolade, Lays sourcream and onion, Dr Pepper, langhelg og eiin deilig stol. Livet er herleg Endret 12. mai 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Grilling+Bacardi+Øl=Nothing better :D Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 SAAALT popkorn + Cola + Urge = tru Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Cola + M + Deadwood + General løs + Just Caused 2 = Oh, og en liten tur i skauen i morgen. Endret 12. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Begynt å snuse i stedet? Ah. Leverte første eksamen i dag. Stressa som en piska hest for å nå fristen. Bare tre igjen! Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ble ikke trekt ut til eksamen i dag, jippi! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 lavet meg en utrolig frisk juice av masse bær, samt hele huset er snart ryddet på eget initiativ Hater rot! Ryddig hjem + frisk juice + god musikk = Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Når børsen og bestemte aksjer har en god dag.. Det gjør alltid humøret lettere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det blir fint vær på fredag. Så da skal jeg grille. Og det blir fint vær på 17. mai. Så slipper jeg å stå og selge heliumsballonger uti regnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hygger meg over en gang i fjor hvor naboen ikke skjønte hvor en høy, repeterende dunkelyd kom fra midt på natta Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det blir fint vær på fredag. Så da skal jeg grille. Og det blir fint vær på 17. mai. Så slipper jeg å stå og selge heliumsballonger uti regnet. Er det farlig å puste inn gassene fra dagens ballonger? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bestilt Skyrunners/powerisers/jump stilts/powerstrider/powerskip. Gudane veit kva namn ein skal bruke på dei. Awesome! Kor fekk du tak i slike?! Nettsalg.no, dei er på tilbod, kun 990 kr "kun" :!: Passar ikkje så bra med ein student-økonomi. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Neppe. Det verste som kan skje er at du svimer av grunnet oksygenmangel, noe som er bra gjort. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nettsalg.no, dei er på tilbod, kun 990 kr "kun" :!: Passar ikkje så bra med ein student-økonomi. "kun" passar veldig bra med konfirmantøkonomi Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nettsalg.no, dei er på tilbod, kun 990 kr "kun" :!: Passar ikkje så bra med ein student-økonomi. "kun" passar veldig bra med konfirmantøkonomi Vel når du først har solgt sjelen for penger gjennom konfirmasjon (forbehold om kristentlig) så kan du vel like gjerne bruke dem på sex, drugs and rock'n'roll. Eller slike ting på netthandel. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Eg var på posten og hente ei etterlengta pakke, så kom eg heim og fann ei pakke til. Vi fekk svar på norsktentamen i dag, eg fekk SEKSER. Og eg kom ikkje opp i eksamen. Og på toppen av det heile er det langhelg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 "kun" :!: Passar ikkje så bra med ein student-økonomi. "kun" passar veldig bra med konfirmantøkonomi Good point! *savnar tida etter han blei konfirmert litt* anyways: eg blir veldig glad av å var heima og slappa av med skikkeleg god musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå