Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Internett under tentamen! JUKS! Utrolig lett å jukse på Norsk/Engelsk/Nynorsk tentamen på vår skole. Hvis vi er tidlig ute, kan vi velge hvor vi skal sitte. Det er bare å: Få tak i samma minnepennen som skolen bruker (bare en standard sugen ting) Skrive en stil (hvis vi har fått oppgavene da) Perfeksjonere den Legge den over på minnepennen Komme på skolen, sette seg i hjørnet så ingen kan se skjermen Gjemme unna minnepennen jeg fikk av skolen Døtte i min egen Sitte å late som du skriver, sjekke for fler feil osv =profit Tviler ikke på at jeg kommer til å gjøre det neste år Endret 12. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hadde en klassekamerat som gjorde noe lignende. Han dro hjem ved første anledning (halv 10 tror jeg?) og fikk 5er i karakter. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Eller så kan man bare gjøre det på den ordentlige måten. Jeg gjorde det og fikk 5. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 At jeg kom opp i IT2 og Matte R2 i eksamen. Ikke superhyggelig, men det er fag jeg har 6 i, så bør gå greit. Ulempen er derimot at jeg ikke har mulighet til å forbedre meg, så det kan jo bare gå nedover. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fri ei hel uke, bra jobbetider og utsikter til ei fin helg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bruktmarked.no! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg jukser ikke, er bare få face o.l når jeg har skrivesperre.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg jukser ikke, er bare få face o.l når jeg har skrivesperre.. 'Jeg bruker ikke jukselappen, jeg bare tegner på baksiden når jeg står fast'. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Eksamen: Kom opp i Engelsk skriftlig! Håpa ikke på fransk og matte, og ville ha engelsk, så hva kan jeg si? i love life (atm……) Også har jeg fri helt til tirs (Men (Ting som irriterer) - jeg skal på hytta fram ti lør/søn… ) Endret 12. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg jukser ikke, er bare få face o.l når jeg har skrivesperre.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fri frem til tirsdag. Og harrytur til Sverige i morgen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fri frem til tirsdag. Og harrytur til Sverige i morgen! Obligatorisk: Nordby-senteret (5 min etter Svinesund) --> Gottebiten --> Energi-drikken Frank's. Must buy! Ikke bruk penga på red bull, som du får i Norge. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sist jeg så en fyr drikke Frank's blei han så hyper at han spiste en halv Wunderbaum... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Får ta en kikk. Takk for tipset! Tenker meg at det blir mye snus og øl i tillegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sist jeg så en fyr drikke Frank's blei han så hyper at han spiste en halv Wunderbaum... That's the spirit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvordan er smaken? Jeg synes alle energidrikker smaker det samme, så blir gøy å få testet ut noe annet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvordan er smaken? Jeg synes alle energidrikker smaker det samme, så blir gøy å få testet ut noe annet. Guarana/Taurin, står det på boksen, om det sier deg noe. Og ja, de fleste smaker likt, men denne skiller seg ganske ut, synes jeg. Og den er mye bedre enn alt annet. Har tidligere fått Red Bull-horer over på Frank's-siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå