KKake Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen trening om 35 minutz Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen trening om 35 minutz Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen trening om 35 minutz Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil. Han skrev da ingenting om smerter Man skal liksom kjenne det i kroppen etter en god treningsøkt Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ei jente i klassen. Samme hva, om jeg så er deprimert og grinete, har hun alltid et nydelig smil på lager og er alltid glad for å muntre meg og andre opp med en fantastisk latter. Sånt et herlig menneske. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil. Nei, og det gjør ikke direkte vondt heller, men etter en god joggetur kan jeg kjenne det skikkelig i kroppen. Fant ikke noe bedre ord enn "verke", så da skrev jeg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det heter vel for endorfiner. Stoffet kroppen produserer når vi blant annet trener. Samme stoffet produseres under orgasmer, og til og med i smerte. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjøpte meg et Canon EOS 100D med linse og 2gb minnekort for 3090,- Er strålende fornøyd med mitt første speilrefleks kamera xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen trening om 35 minutz Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste når man er i form. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Sånn, da ble det riktig. Ja, jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det heter vel for endorfiner. Stoffet kroppen produserer når vi blant annet trener. Samme stoffet produseres under orgasmer, og til og med i smerte. Ja, er vel det jeg ville frem til. For synes den digge følelsen av å trene minner både om orgasme og smerte, og det er digg! +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste når man er i form. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Sånn, da ble det riktig. Ja, jeg snakker av erfaring Tja, er jo ikke i helt toppform enda jeg da, selv om jeg har forbedret meg som følge av aktiv trening siden februar, men, digg er det nå likevel! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 +1 Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil. Nei, og det gjør ikke direkte vondt heller, men etter en god joggetur kan jeg kjenne det skikkelig i kroppen. Fant ikke noe bedre ord enn "verke", så da skrev jeg. Skjønner Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) edit; feil Endret 11. mai 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg skal til Kroatia i morgen! Wooho! Siste gang jeg var sør for England var i 7ende klasse (går i førsteklasse nå), så det blir helt fantastisk. Er helt utrolig å tenkte på at på denne tiden i morgen er jeg i et annet land på et helt annet sted på kloden. Det er jo helt utrolig. Og byen vi skal til virker kjempekos, Trogir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har best kjæreste som er flink på kjøkkenet og lager epic middag og skoleboller Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 The Mentalist <3 Spesielt hun rødhårede. Hun skulle gjerne vært mor til mine barn. Tru story. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 chill-lan fra i mårra til fredag Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg fikk 5 på mattetentamen! Hadde ALT rett på del to, unntatt den deloppgaven jeg bevisst hoppet over fordi jeg så at jeg ikke kom til å klare den/ha nok tid. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg fikk 5 på mattetentamen! Hadde ALT rett på del to, unntatt den deloppgaven jeg bevisst hoppet over fordi jeg så at jeg ikke kom til å klare den/ha nok tid. Gratz Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg fikk femmer og gode tilbakemeldinger på muntlig tverrfaglig prøveeksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå