iSimen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bare jeg som syns bilde var litt... rart? Digg med overdreventlangeuoppbrettedeskjorteermer Bestevenninna mi btw Åååh konfirmasjon. Minner <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I mitt tilfelle er det minner jeg godt kunne vært foruten. Så jeg er glad det er over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 tror jeg er den eneste jeg veit av som ikke konfirmerte seg.. Men joda, sikkert en stor dag for konfirmanten Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I mitt tilfelle er det minner jeg godt kunne vært foruten. Så jeg er glad det er over. I did it for teh moneys. Seriøst, hvem er det som IKKE gjør det for pengene? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 I mitt tilfelle er det minner jeg godt kunne vært foruten. Så jeg er glad det er over. I did it for teh moneys. Seriøst, hvem er det som IKKE gjør det for pengene? Eg gjorde det for kakene Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg gjorde det for kakene, besøk av familie langt unna, og ABSOLUTT ikke pengene Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er jo bare en tullesermoni! Folk sier jo at det er for at man skal symbolisere "steget inn i de voksne rekker", men det er jo faktisk russen sin rolle. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg håper dere tok borgerlig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Alle som er på våren gjorde det , Kristelig er på høsten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg gjorde ikke det (super kristen familie og greier. Tjuhey) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Alle som er på våren gjorde det , Kristelig er på høsten. Eh. Nei? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hm, det er ihvertfall sånn her, i området, og vi ble fortalt at sånn var det store deler, men så feil kan man ta Men jeg tar kvelden nu jeg, godnatt godtfolk! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kristelig er ukristelig vondt å gå igjennom. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke de områdene er østlandet da... familien jeg har er på østlandet og de har på vår Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvis Boston Bruins grisebanker Philadelphia Flyers i natt, blir jeg glad Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvis hvem banker hva? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vi snakker ishockey Philadelphia er et lag jeg ikke kan fordra x] Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Våkne opp halvdau og gretten for å høre: "Begynner ikke du 10:00 i dag da?" Yeeeeee!! But why... You may ask... Why am I still awake? I also ask myself that question. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå