Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hørt negative ting om Eplehuset, når det kommer til garanti/reklamasjon Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Akkurat det bryr jeg meg fint lite om, da jeg har en fin evne til å overtale andre folk Lefdal insisterte på at jeg hadde ikke krav på tv, fordi de hadde ikke flere låne-tver igjen, svarte at det er egentlig ikke mitt problem - det har jeg krav på, ifølge (forbruker)kjøpsloven §30 - Da hadde de plutselig inne en tv, som jeg kunne låne, en 40" plasma Dama i kassen ble litt paff, og ba meg snakke med noen folk ved tv avdelingen, som ba meg gå tilbake til hun et par ganger. Men kanskje jeg tar en tur innom elkjøp, og ser hva selgeren sier, om han faktisk kommer med noen fornuftige uttalelser, så kjøper jeg der. Endret 9. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
knis Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det som gjør meg glad for tida er at jeg har en bra plan for framtida mi (det neste året) og viten om at de beste folka i verden skal være en del av den. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hamburgere på statoil! Jeg liker best gode hamburgere, jeg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Eg fekk meir enn eg forventa i konfirmasjonen min. MYKJE meir. Eg hadde ingen høge forventningar og tenkte at det var bra uansett kor mykje eg fekk. Så fekk eg 50000. 25000 kun frå bestefar min og 10000 frå foreldra. Eg vart mållaus. Det blir vel ein tur i banken i morgon. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fikk 12000 og er mer enn happy med det jeg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Når jeg tenker litt, passer det meg bra at jeg fikk 9000 mer enn forventet, nå fikk jeg råd til en etterlengtet mac! Men jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er glad for at talen min til konfirmantene ble godt mottatt, og at jeg fikk blomster som gjør at hele rommet mitt lukter godt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Bare jeg som syns bilde var litt... rart? Digg med overdreventlangeuoppbrettedeskjorteermer Bestevenninna mi btw Endret 9. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) haha, bare følte du for å legge ut bilde av hun? edit: bestevenninne, eller BESTEvenninne? Endret 9. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Syns det er rart, på en eller annen måte, men klarer ikke sette fingern på det! Og, det er ikke ho det var evt snakk om i ting som er hyggelige og gjør det glad (?) tråden Så det er ikke noe mer enn venner på noen av sidene Endret 9. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bare jeg som syns bilde var litt... rart? Ja det tror jeg..? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Var kanskje ikke så rart likevel Stårra meg selv i øya i 20 sek Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, det var rart på den måten at det var en.. jente... på.. diskusjon.no! On tah internetz young boyz are old men, little girlz are FBI agents. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Virka som om du bare ville vise frem veninnen din:P (som jeg tipper du liker) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 haha, bare følte du for å legge ut bilde av hun? edit: bestevenninne, eller BESTEvenninne? Vi har kjent hverandre en stund nå, og det er det FØRSTE bilde av bare oss to Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Virka som om du bare ville vise frem veninnen din:P (som jeg tipper du liker) Nei Liker ikke ho Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dere har det bare veldig artig sammen? Neida, har en sånn venninne selv Er kun gode venner, ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå