medlem-173043 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 2 lenger (50m) under vann Jeg tok 1000 meters merket idag Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 2 lenger (50m) under vann Får begynne å trene jeg da Har hatt lyst til å slutte med svømmingen og begynne med fridykking LEEENGE, men det er ingen muligheter for det inærheten, og Hvaler med sitt grumsete brakkvann og maneter er ikke det beste stedet heller 2 lenger (50m) under vann Jeg tok 1000 meters merket idag Det tok jeg i andre klasse Vurderer å ta to-mila Men ikke faen om jeg gidder det alene Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 En skinnendes bil i pent gjør meg alltid glad! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 :!: http://www.youtube.com/watch?v=f4-OinRDWcM&playnext_from=TL&videos=tc0F2Gz5rzM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 2 lenger (50m) under vann Får begynne å trene jeg da Har hatt lyst til å slutte med svømmingen og begynne med fridykking LEEENGE, men det er ingen muligheter for det inærheten, og Hvaler med sitt grumsete brakkvann og maneter er ikke det beste stedet heller Går for 2,5 imorgen, så nå tar jeg deg igjen Kjipt for deg, fridykking er kjempegøy, anger ikke et sekund på at jeg begynte Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 2 lenger (50m) under vann Får begynne å trene jeg da Har hatt lyst til å slutte med svømmingen og begynne med fridykking LEEENGE, men det er ingen muligheter for det inærheten, og Hvaler med sitt grumsete brakkvann og maneter er ikke det beste stedet heller Går for 2,5 imorgen, så nå tar jeg deg igjen Kjipt for deg, fridykking er kjempegøy, anger ikke et sekund på at jeg begynte Hvor gammel var du igjen? Og hvor bodde du? Åssen var det du begynte med det, drar du bare til den nærmeste svømmehallen og koser deg? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 2 lenger (50m) under vann Får begynne å trene jeg da Har hatt lyst til å slutte med svømmingen og begynne med fridykking LEEENGE, men det er ingen muligheter for det inærheten, og Hvaler med sitt grumsete brakkvann og maneter er ikke det beste stedet heller Går for 2,5 imorgen, så nå tar jeg deg igjen Kjipt for deg, fridykking er kjempegøy, anger ikke et sekund på at jeg begynte Hvor gammel var du igjen? Og hvor bodde du? Åssen var det du begynte med det, drar du bare til den nærmeste svømmehallen og koser deg? :!: 15, blir 16. Bor i Bærum En venn fikk kurs i bursdagsgave, og så ble jeg med han på kurs og synes det var gøy, så jeg fortsatte. Selve kurset er bare på tirsdager, men både lørdag og søndag er jeg i svømmehallen og koser meg, kom nettopp hjem nå. At jeg svømte 1000 meter idag gjør meg glad Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvis United mot alle odds skulle ta PL-gull i dag blir jeg glad. Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Låta på Europris reklemen av alle ting... Arthur Russell- I Forget & I Can't Tell Den låta for meg i skikkelig god-humør nynnet på den hele helga Endret 9. mai 2010 av chris Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Å se hjort og rådyr når man er ute på tur Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tok et fridykkingskurs når jeg var på ferie i fjord, får gjøre litt mer research MEN: (!) w00t! Fikk den PC'n jeg hadde tenkt til å bruke konf-pengene på Mamma, pappa, bror og svigerinne betalte og bror bygde Også fikk jeg mer en forventet ^^ (12000) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 At eg skal kjøpe macbook imorgen! Hvem synes dere fortjener salget? Elkjøp, eplehuset eller lefdal? Skal kjøpe med headsett til ps3 samtidig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 De som gir deg best pris fortjener salget. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tar vel eplehuset da ja Kortest vei til elkjøp, men den som venter på noe godt, venter ikke forjeves, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå