Laffe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jobbe hele påsken!! ;DDD Endret 13. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Denne videoen pleier å gjøre meg glad ! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fredag, og påskeferie om ti minutter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Påskeferie og fredag God kombinasjon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Påskeferie! 9 dager til suspension! Nerding med gutta i klassen. Dinosaurkjeks. LIFE IS AWESOME! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Påskeferie om 40 minutter og billig smågodt på ICA Maxi. Vurderer sterkt å kjøpe meg snop til helga Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Pure: Lite å gjøre på en fredag eller? Men endelig fikk jeg en pause på jobb til å spamme jeg også. Fordi det er FREDAG!!!!!!!!!!!!! Bare to dager igjen i neste uke, så er det påskeferie. Endret 14. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Må si jeg faktisk liker å komme hjem fra skolen, gå inn på diskusjon.no og se den vanlige fredags-spammen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 og billig smågodt på ICA Maxi. Vurderer sterkt å kjøpe meg snop til helga Har allerede vært der to ganger, og har store planer om å dra dit i morgen. Hold deg unna sheriffstjernene sei æ bare, de er mine !! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hadde vært rimelig hyggelig å gjøre deg litt hissig ved å kjøpe BARE sherrifstjerner og tømme hele lageret deres :!: Men jeg tror ikke jeg liker de ... liker rosa skumbananer jeg Helg og ferie gjør meg ufattelig lykkelig i dag. Skal lage god mat til samboeren min, vaske ferdig resten av vinduene , gå god tur med bikkja og handle mat i dag. Har blitt helt turbo i det siste Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Haha, da hadde jeg faktisk banket på døra di ei seint natt. Slik at du kommer ut usminka og jævli, for å så legge ut bildene på nett. Eller jeg bare tar ei strak høyre og stjele godteriet OG nybikkja;) De er faktisk gode. Lakris/colasmak. Sure bananer? En liten tur rundt i nabolaget om fem min gjør meg glad Frisk luft! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du er trygg, jeg liker ikke lakris :!: Hyggelig at jeg skal slå av PC-en og stikke hjem nå ! HEEELG!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hm, jeg er tom for godteri. Nå vet jeg i alle fall hvor jeg skal handle. Gleder meg også til moussaka i kveld, den blir alltid perfekt når jeg lager den, haha. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 FREDAG, FOR FAEN! OG PÅSKEFERIE Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Det var enda mer tilbud på godteri enn det jeg trodd! Her om dagen var det ca 6 kr hg, men nå var det 4.90 !! Kjøpte to kg :!: Hurra! Nå skal jeg hyve meg rundt å lage knall middag til min kjære Venninna mi har fått seg en Shetlandsponni, pluss at hun får en til! Treåringer, og det er kun jeg som kan ri de inn Det er herlig å være lita og lett Endret 14. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå