Amberlamps Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kommer på rundt $700 (16GB) inkludert tax, case og docking. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Null problem det Får helt kick av Kung Fu Fighting nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 "Du kalles ikke inn til sesjon del 2" YESS Får jeg den beskjeden går jeg å hopper Hopper ut for en bro håper jeg? For du vil vel i Forsvaret? Jeg vil i forsvaret, og kom inn til sesjon del 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jepp, det jeg mente. Kommer fra en familie der så å si alle har hatt en kariere i forsvaret, så kommer jeg ikke inn får jeg nok høre det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil i forsvaret, og kom inn til sesjon del 2 Gratulerer. Hvilken forsvarsgren vil du inn i? Jepp, det jeg mente. Kommer fra en familie der så å si alle har hatt en kariere i forsvaret, så kommer jeg ikke inn får jeg nok høre det Hehe, ser den. Vil selv inn for å ta læretiden min der, så ble veldig glad når jeg fikk vite at jeg så og si er sikret plass til tross for kneskade. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har rukket mye i dag. syntes jeg leste noe annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil i forsvaret, og kom inn til sesjon del 2 Gratulerer. Hvilken forsvarsgren vil du inn i? Jepp, det jeg mente. Kommer fra en familie der så å si alle har hatt en kariere i forsvaret, så kommer jeg ikke inn får jeg nok høre det Hehe, ser den. Vil selv inn for å ta læretiden min der, så ble veldig glad når jeg fikk vite at jeg så og si er sikret plass til tross for kneskade. Vil inn i hæren, vurderer å søke til jegerkompaniet, men er ikke sikker på om jeg er hardcore nok til det, vurderer også snikskytter. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg har rukket mye i dag. syntes jeg leste noe annet... Skjønner at ordet "rukket" kan leses som et annet ord dersom man leser for raskt, men "rukket" er det riktige ordet som skal leses. Endret 6. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vil inn i hæren, vurderer å søke til jegerkompaniet, men er ikke sikker på om jeg er hardcore nok til det, vurderer også snikskytter. Aha, skal selv inn i marinen jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har rukket mye i dag. syntes jeg leste noe annet... Skjønner at ordet "rukket" kan leses som et annet ord dersom man leser for raskt, men "rukket" er det riktige ordet som skal leses. Jeg skulle til å servere en skikkelig grisekommentar, men det var altså feil. Jeg er glad for at jeg skal selge ballonger på 17. mai. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har rukket mye i dag. syntes jeg leste noe annet... Skjønner at ordet "rukket" kan leses som et annet ord dersom man leser for raskt, men "rukket" er det riktige ordet som skal leses. Skjønte det når jeg leste posten skikkelig. Bladde rask gjennom og plutselig så kommer jeg over noe hjernen min assiosierte med noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vil inn i hæren, vurderer å søke til jegerkompaniet, men er ikke sikker på om jeg er hardcore nok til det, vurderer også snikskytter. Aha, skal selv inn i marinen jeg. Nice, er egentlig åpen for det meste (selv om jeg tviler på at jeg passer i luftforsvaret). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde jo vært kult å møte andre fra forumet i Forsvaret da. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg prøver nå å slippe unna jeg... Selv om jeg ble stemplet "tjenestedyktig" og "søkte" luftforsvaret... Uansett så har jeg syklet til butikken og kjøpt godteri! Endret 6. mai 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde jo vært kult å møte andre fra forumet i Forsvaret da. Det hadde vært ganske awesome, ja Jeg prøver nå å slippe unna jeg... Selv om jeg ble stemplet "tjenestedyktig" og "søkte" luftforsvaret... Pingle Må benytte muligheten mens jeg kan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor gidde å slippe unna? Forsvaret er jo bare et pluss å ha på CV osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Takk for Voddler inviten Refsa!! Heldiggris! Jeg har ventet siden Oktober på invite fra Voddler etter signup på hjemmesiden deres ... Aha, skal selv inn i marinen jeg. Heldiggris! Kom ikke inn pga. grunnskole karakterer (4,7 i snitt though) å Offshore rettet utdanning (noe i den duren) Endret 6. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hvorfor gidde å være i forsvaret med ca 130-140kr om dagen når jeg tjener nesten det dobbelte i timen når jeg er ferdig med lærlingtiden? Jeg kommer f. eks aldri til å klare å betale forsikringa på bilen med den inntekten der... Endret 6. mai 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå