Catkin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 - At jeg er sunn - Trening - At jeg er flink i historie og tekst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 At jeg etter å ha lagt meg sent i går kveld klarte å våkne og sporentreks stå opp for en halvtime siden, i stedet for å ligge til langt på ettermiddagen slik jeg gjorde i går. Trodde jeg var fucked og måtte døgne, men det slapp jeg heldigvis! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Meldt bra veir til fredag. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Øvelseskøyrde for første gong i dag, og det gjekk ganske bra. Er glad for at jeg bor i byen og derfor ikke har behov for bil og med andre ord slipper å dille med sertifikat Får bare håpe jeg ikke bestemmer meg for å flytte en eller annen gang. Jeg bor i midt i byen, og vil si jeg har ganske bra bruk for lappen! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 At jeg fikk et positivt svar på søknaden min. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Årets hårklipp er nå gjort Hehe! Er så sykt enig! Sette maskinen på 12/6 mm og renske skallen for alt unødvendig! Deilig å bare sitte å stryke hånden mot håret Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mottok Three Wolf Moon Shirt i går! Endelig skal jeg få meg et ligg! 2 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 5+ på drøftingsoppgave om svart arbeid Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ølet jeg og sjefen brygger er nesten ferdig. Fy faen så sterk prosent det fikk (til øl å være)! Er på rundt 10% nå. Kanskje det havner på rundt 12%. Endret 5. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 At endelig nettby har gått fra å være til det første jeg sjekket til å bli det jeg går inn på når alt annet er gjort. neste skritt er å slutte Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kompliment. Og at brørne mine kjem heim i dag. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Omtrent sama her, bare at eg møtte eine broren min i går og skal ut på arbeidsplassen hans i dag. Greitt at han får jobboppdrag i byen eg bur i. Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Årets hårklipp er nå gjort Kort hår er digg =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Begynner 12.20 i morra… Ikke akkurat trist. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Våkne på mårran uten å være noe serlig trøtt <3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 50 % påvei i trafikalt grunnkurs, før jeg kan kjøre moped Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Våkne på mårran uten å være noe serlig trøtt <3 Den har jeg fortsatt tilgode... Men at de to hjemme har kjøpt oss ny (brukt) bil og båt gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå