anonymmmmmm Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Øvelseskøyrde for første gong i dag, og det gjekk ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Øvelseskøyrde for første gong i dag, og det gjekk ganske bra. Øvelseskjøring er gøy! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Første gangen gikk alt smooth, dæva den ikke èn gang Andre gangen gikk til helvete, da stod jeg i en rundkjøring i 10 min Må legges til at jeg er ganske erfaren nå da, kjører hele tiden, fortsatt gøy Endret 4. mai 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Første gangen gikk alt smooth, dæva den ikke èn gang Andre gangen gikk til helvete, da stod jeg i en rundkjøring i 10 min Må legges til at jeg er ganske erfaren nå da, kjører hele tiden, fortsatt gøy haha, jeg får ikke startet mamma og pappa sin bil, kveler seg med en gang -.- Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hehe, nice.. Servoen funker ikke på vår, så er bra trening å kjøre inni nabolag og rundkjøringer, og piper som faen ^^ Pappa sin bil derrimot, muskelbil, drar opp alle bakker og shit, den gjør meg glad! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 MONSTER på jobben...endelig finner jeg monster i norge :new_woot: Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 MONSTER på jobben...endelig finner jeg monster i norge :new_woot: Monster på Rema 100 ved meg også Først så jeg stor Red Bull, men den kostet 35 kroner, og det er jo bare vanelig Red Bull, så så jeg Monster! Kung! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Veldig bra det, men det er Monster Ripper som er best. Og den har jeg ikke sett i Norge ennå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Var på kino og såg iron man 2 Den er alt ein oppfølgjar skal vere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Servoen funker ikke på vår, så er bra trening å kjøre inni nabolag og rundkjøringer Russebilen jeg var sjåfør for om lørdagskvelden hadde ikke servo. Fy fader så tungt det ble i løpet av natten. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Var på kino og såg iron man 2 Den er alt ein oppfølgjar skal vere. Enig! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jackass, Nitro Circus og Dirty Sanchez på MTV! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Øvelseskøyrde for første gong i dag, og det gjekk ganske bra. Er glad for at jeg bor i byen og derfor ikke har behov for bil og med andre ord slipper å dille med sertifikat Får bare håpe jeg ikke bestemmer meg for å flytte en eller annen gang. MONSTER på jobben...endelig finner jeg monster i norge :new_woot: Monster på Rema 100 ved meg også Først så jeg stor Red Bull, men den kostet 35 kroner, og det er jo bare vanelig Red Bull, så så jeg Monster! Kung! Hva er monster? Er også knallisglad for at jeg så Iron Man 2, den var superduper. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Monster er en type energidrikk. http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Monster er en type energidrikk. http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy Holy shit. Jeg gikk inn i denne tråden i anelse at noen kom til å svare på Monster-spørsmålet. Før jeg rakk å scrolle ned til svaret ditt, tenkte jeg «nå kommer noen til å svare dette: «Monster er en type energidrikk.» og deretter en link til Wikipedia-artikkelen.» Til punkt og prikke, med andre ord. Scary… men artig. Endret 4. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Greide å rekke bussen (07:13) da jeg først våknet 07:04. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skal til tannlegen snart, så jeg begynner ikke før kl 10 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Veldig bra det, men det er Monster Ripper som er best. Og den har jeg ikke sett i Norge ennå. den gule? isåfall var det den og den grønne jeg så på jobb Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Arbeidstime = diskusjon.no! godt som ferdig med oppgavene Jobbe/Diskutere/Jobbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå