saladin waits for alice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det skal jeg sørge for, er en del som har sagt "picture or it didn't happen" Skal sørge for at det blir plenty av de. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Høre på avslappende musikk, skrive e-bok og faktumet at morgendagen bringer en kort skoledag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Flott, sleng dem opp en plass vi kan se og Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kjøretimen gikk knall, fikk masse skryt Hadde også en morsom situasjon når jeg begynte å skru på stereo, air con. osv mens vi kjørte, da satt han og humret fordi han aldri hadde sett noen være så komfortable. lolcats. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Lockerz! (Bare si ifra hvis noen trenger invite ) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Lockerz! (Bare si ifra hvis noen trenger invite ) Please, ikke reklamer for det her og Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fikk en SEKSER på Sex & Samliv prøva! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk data-delen i tverrfaglig halvårsprøve! Alt jeg skal gjøre er å skrive en oppgave om mikrokontrollere! Ikke så veldig gøy, men utrolig mye bedre enn alt det andre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fått tilbake alle tentamener. Om det ikke skjærer seg kraftig på eksamen: NTNU here I come! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fikk tilbake heldagsprøve i Engelsk. Ganske fornøyd med en 6'er. Bare å håpe på at jeg kommer opp i Engelsk til eksamen, nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bygge pc, fint vær, spise is i sola, og det faktum at vi har en lun og fin sitteplass rett utenfor døra her, og ikke minst at jeg har den beste samboeren ever Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fikk tilbake heldagsprøve i Engelsk. Ganske fornøyd med en 6'er. Bare å håpe på at jeg kommer opp i Engelsk til eksamen, nå. GANSKE!? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Thank you for proving my point. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fikk tilbake heldagsprøve i Engelsk. Ganske fornøyd med en 6'er. Bare å håpe på at jeg kommer opp i Engelsk til eksamen, nå. GANSKE!? Grunnen til at jeg er ganske fornøyd, er fordi det er andre elver som er mye mindre kompetente enn meg i Engelsk, men som fikk bra karakter fordi det var ''snillere'' lærere som retta prøven deres. Urettferdig, egentlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så flott for de elevene da. Du fikk hvertfall en 6'en av en strengere lærere, så hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så flott for de elevene da. Du fikk hvertfall en 6'en av en strengere lærere, så hva er egentlig problemet? Han vil ha 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Eagle-Eye Cherry - Save Tonight får meg bestandig i godt humør. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå har jeg snakket med samboeren til farfar som er i USA og det var visstnok mer iPads i Apple butikken! KRYSS FINGRENE!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 http://open.spotify.com/track/0V2Hoe8aFH2RnXDfPTb1Et Jeg trenger ikke å si mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå