Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Å gud så jeg elsker klassisk! Jeg kunne aldri sett på meg som en som liker klassisk, men jeg er rett og slett forelsket i sjangeren! Johann Sebastian Bach – Mass in B Minor - Kyrie elieson (Coro) Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Når jeg begynte å utvikle et nytt syn på livet for 2 år siden visste jeg at jeg kom til å lykkes. Jeg kaller mitt nye livssyn: Selektiv nihilisme. Livet er et blankt ark, man velger akuratt hva man vil gjøre. Man velger det som skal ha mening, og det som ikke skal ha mening. Ting man ikke liker visker man ut, det har ingen verdens mening uansett. Eksistensen er meningsløs. Men meningsløs kunst kan jo også være vakker. Artig! Har mye av samme tankegangen. For noen år siden var jeg veldig trangsynt og innså ikke at livet blir hva du vil ha det til, og jeg var for opphengt i andres meninger og normer at det var til å bli idiot av. Det er så mye lettere å kjøre sin egen vei! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Å gud så jeg elsker klassisk! Jeg kunne aldri sett på meg som en som liker klassisk, men jeg er rett og slett forelsket i sjangeren! Johann Sebastian Bach – Mass in B Minor - Kyrie elieson (Coro) Ah, den er nydelig. Godt å se at det er andre ungdommer/unge voksne som faktisk verdsetter klassisk musikk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 klasisk musikk for meg er Metallica Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg får vondt av å lese innlegget ditt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Og jeg får vondt i ørene av det du kaller klassisk musikk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 klasisk musikk for meg er Metallica Avataren din, nicket og dette innlegget. Du vet, det går an å like annen musikk. Begynn med å sjekke ut Slayer, du. Plz. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Stranger In Moscow & Who Is It. What masterpieces. Endret 28. april 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Og jeg får vondt i ørene av det du kaller klassisk musikk.Om du får vondt i ørene av klassisk musikk spiller du for høyt. Jeg er ikke noen fan av klassisk musikk selv, men vet inderlig godt at det er en av de flotteste musikkstilene som er å få tak i. En bred musikksmak er sunt for sjelen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg liker MYE annen musikk, og slayer er en av dem, men Metallica er Gudene for meg:P Kan jo nevne Uria Heep, CCR, Led Zeppelin, slade, iron maiden, Muse, Nazareth. gidder ikke nevne fler, men det er mange + Ikke si noe om meg som du ikke vet noe om. Endret 28. april 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 klasisk musikk for meg er Metallica Avataren din, nicket og dette innlegget. Du vet, det går an å like annen musikk. Begynn med å sjekke ut Slayer, du. Plz. Eller han kan sjekke ut no skikkelig bra selvfølgelig :'D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Å gud så jeg elsker klassisk! Jeg kunne aldri sett på meg som en som liker klassisk, men jeg er rett og slett forelsket i sjangeren! Johann Sebastian Bach – Mass in B Minor - Kyrie elieson (Coro) Joiner deg på den. Jeg elsker klassisk musikk! En av mine favoritt-sjangere. Høyt der oppe med rock, house og trance. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Eller Megadeth, Motorhead, Manowar. Alle band som utklasserer metallica på alle måter. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har allerede prøvd dem og jeg liker det. Jeg liker mange, maaange band. men jeg kan jo ikke skrive opp allle sammen. og jeg kan jo ikke ha Metallica som brukernavn og en Iron Maiden avatar. Endret 28. april 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du kan skifta brukarnavn og endra avatar seinare? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg gidder ikke skifte brukernavn og avatar fordi noen klovner som ikke innser at andre kanskje har annerledes musikksmak. Endret 28. april 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så blir begge parter fornøyde Jeg digger forøvrig både Metallica og klassisk musikk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dette burde være noe for deg Metallica. Beatallica – Masterful Mystery Tour Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ååhåå. Nå er det bare en dag til jeg får se kjæresten min igjen. Det gjør meg skikkelig tvers igjennom glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå