Hyperio Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Snøstorm i Tromsø i dag. Ca. 0 grader. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg er veldig glad for at jeg ikke bor i Tromsø. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Å være førstemann til å si god morgen til noen ( spesielt om "noen" er helt sløv ) Energi drikker før du gjør noe kult! Adrenalin rus Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 plattforms racing Kan dock tyvärr inte finna någon fågelbody. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Melding om at jeg kan flytte inn en dag tidligere Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gikk rundt i kjøpesenteret idag, og mange kom bort til meg. Kjendis ftw. Eller russebukse og mange unger som ville ha russekort, men gøy uansett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Elleeeer... www.spotify.com Nei, de fjernet 0.4 installasjonsfilen fra nettsiden dems pga for mange som drev og lastet ned elns. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Når jeg begynte å utvikle et nytt syn på livet for 2 år siden visste jeg at jeg kom til å lykkes. Jeg kaller mitt nye livssyn: Selektiv nihilisme. Livet er et blankt ark, man velger akuratt hva man vil gjøre. Man velger det som skal ha mening, og det som ikke skal ha mening. Ting man ikke liker visker man ut, det har ingen verdens mening uansett. Eksistensen er meningsløs. Men meningsløs kunst kan jo også være vakker. Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Når jeg begynte å utvikle et nytt syn på livet for 2 år siden visste jeg at jeg kom til å lykkes. Jeg kaller mitt nye livssyn: Selektiv nihilisme. Livet er et blankt ark, man velger akuratt hva man vil gjøre. Man velger det som skal ha mening, og det som ikke skal ha mening. Ting man ikke liker visker man ut, det har ingen verdens mening uansett. Eksistensen er meningsløs. Men meningsløs kunst kan jo også være vakker. Fin ideologi. Bra at folk tenker selv istedenfor å eventuelt la livet gå som ingenting har skjedd. If that makes sense. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nye spotify var nice, må kanskje rote meg til en facebook accaunt snart Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nye spotify var nice, må kanskje rote meg til en facebook accaunt snart You can't live with it, but your friends can't live without it. Ihvertfall i mitt tilfelle. Gjør meg glad at jeg er tidligere ferdig i dag. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Eneste som stopper meg fra å joine er at innboksen på mailen min kommer til å bli bombandert. Liker den nye emailen min, bare nyttige eposter jeg får, vil ikke rote det til ;;Dobbel Endret 28. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg får ikke mail fra facebook. Er jo bare å deaktivere det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Eneste som stopper meg fra å joine er at innboksen på mailen min kommer til å bli bombandert. Liker den nye emailen min, bare nyttige eposter jeg får, vil ikke rote det til Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Når man har egen mailserver funker det fett uansett. Jeg har [email protected], og så bare 1@, 2@ osv. som jeg bruker på alt mulig rart. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Privat mail er awesome. Ubegrenset lagring og sexy adresse! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Eneste som stopper meg fra å joine er at innboksen på mailen min kommer til å bli bombandert. Liker den nye emailen min, bare nyttige eposter jeg får, vil ikke rote det til ;;Dobbel Deaktiver det... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At jeg skal møte kjæresten min i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå