Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyden av regn er digg, ambient musikk/lyder generelt er herlig!

Apropos det, finnes flere pakker av lydeffekter med nettopp det på piratbukta. Regn, sommer, skog, strand, fjell. Utrolig herlig å høre på når man jobber med lekser eller annet, og er lei musikk.

PM meg hvis du vil ha en eventuell link. :)

Lenke til kommentar

Etter en seanse med film og en lærerik samtale med mine venner, har jeg oppnådd selvinnsikt. Det er noen mennesker jeg er så lei av og ikke gidder å tilfredsstille mer. Jeg vet at tiden er for knapp til å kaste bort på tull, og jeg må bestemme meg for hva som ikke er bra for meg, og hva jeg vil ta med meg videre. Jeg er så lei av å være et slags substitutt, en erstatning i påvente av noe annet, spesielt for ett menneske. Jeg er så lei av å godprate med folk jeg egentlig ikke liker, bare for å være på god fot med dem. Jeg er så lei av å gi mye mer enn jeg får igjen. Jeg er så lei av at andre mennesker mener ting om meg, og jeg er lei av å tenke på det eller skylde dem noe svar. Nå skal jeg drite i alt, så skal jeg prøve nye ting og finne ut hvor jeg egentlig vil være. Så plukker jeg ut det som er verd å spare på, og utelater det unødvendige. Det er ikke sunt å bære rundt på alle rollene jeg spiller, og å svare til hver forventning folk stiller til meg. Nå skal jeg gjøre hva JEG ønsker. Og jeg begynner med å ta hull i øret for å få et forbannet veddemål ut av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...