No Matter What You Say Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 At jeg skal jobbe imorra Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er glad i jobben min jeg og, skulle ønske jeg skulle jobbe imorra =( Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skulle ønske jeg kunne jobbe. Da får jeg mindre fritid og mer på bok Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skulle ønske jeg kunne jobbe. Da får jeg mindre fritid og mer på bok Skulle ønske jeg også kunne jobbe. Trenger penger til spill og kanskje en oppgradering av PCen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skulle ønske jeg kunne flytte på hybel sånn at jeg kan få meg jobb ( det er ikke så mange steder å jobber der jeg bor ) Men OT ! Spille litt med venner gjør meg glad ! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kjøpte nettopp Orange Box, og fikk beskjed om at siden jeg hadde HL2 fra før kunne jeg gi bort et eksemplar gratis til en venn Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 At en drittsøt jente gjentok flere ganger i dag at jeg hadde fine tenner. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er koselig å få komplimenter man aldri har hørt før. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Komplimenter og folk som gidder å være med på trening. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hadde blitt veldig glad om noen visste hva sangen de bruker i Big Brother reklama på tv3 heter!? (den der det synges et og et ord) Hvis det i det hele tatt er en sang da og ikke bare et soundtrack Endret 9. mars 2008 av Tomas09 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hadde blitt veldig glad om noen visste hva sangen de bruker i Big Brother reklama på tv3 heter!? (den der det synges et og et ord) Hvis det i det hele tatt er en sang da og ikke bare et soundtrack Spør i denne tråden du ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Prøv å spør her Tipper noen har svar der, istedet for å spørre her. Edit: for sein Endret 9. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 De to siste Ulver-albumene, Blood Inside og Shadows of the Sun gjør meg helt utrolig glad Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kongen over alle "gla' ting" må være 15års jubileums toget i Disney land Paris En flokk med Disney figurer som danser fet dans på et fett "tog" også toppen av kransekaka: sangen som spilles til det. Den er så gledesspredene ass Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Moby - Beautiful Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At en drittsøt jente gjentok flere ganger i dag at jeg hadde fine tenner. Rart, så deg for noen uker siden og tenkte det samme. Pent smil vettu Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Åå.. nydelig vær i dag! Gleder meg til vi skal gå tur og henge i stallen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At en drittsøt jente gjentok flere ganger i dag at jeg hadde fine tenner. Rart, så deg for noen uker siden og tenkte det samme. Pent smil vettu Hele gutten er jo max sjarmerende da. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At vi ikke gjør en drit i de tre første timene på skolen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå