€uropa Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg fikk 5+ på et kåseri om vennskap. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kåseri rocks. Lastebiltur med en kamerat er digg! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ny PC skjerm Begynner nesten å grine, det er for lyst! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Nei, jeg tror ikke det, men noe lignende. Et lokalt selskap. Men det blir etasjebuss da Ah, ok. Skal de til Tjekkia og Tyskland også, eller? Gjer meg glad at eg fekk 6 på geografiprøva. Endret 9. april 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lastebiltur med en kamerat er digg! Yes indeed! Fra hvor, til hvor? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lastebiltur med en kamerat er digg! Yes indeed! Fra hvor, til hvor? Askøy - Frekhaug - Askøy. Hentet et lass med jord. Legendarisk tur med cola og Petterøes. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Når jeg ser på Bittorent, og ser at alle torrentsa mine laster ned på maks fart. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 At om et døgn får jeg ligge klistra inntil kjæresten min igjen! Ohyez. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 At om et døgn får jeg ligge klistra inntil kjæresten min igjen! Ohyez. Lucky you! Koselige meldinger fra kjæresten gjør meg glad akkurat nå. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Neineinei. Lønna mi er på 8500! Jeg har ikke stipend og lån i år så må jobbe i tillegg til skolen for å overleve. Pluss at jeg får 8000 igjen på skatten! Life is good Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg glemmer stadig at vi faktisk har en privat tennisbane i min hjemby. Artig å tenke på de gangene jeg ikke får time her oppe i Trondheim. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Utrolig kjekk fest ikveld! Var også så heldig at jeg fikk sitte på bort og hjem, og turen hjem var helt utrolig morsom! Klemt bakerst i en Outlander (det er ikke meningen at mennesker kan sitte i de setene der...) sammen med en helsikkens bass med god musikk på stereoen! Så slapp jeg å fryse på firehjulingen min ikveld da Endret 9. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Når du henger på forumet klokken 23:48 kan det ikke har vært en kjekk fest? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Når du henger på forumet klokken 23:48 kan det ikke har vært en kjekk fest? Jovisst, men jeg vil heller bli kjørt hjem en time før enn å måtte gå meg ihjel etter en buss og deretter gå meg ihjel fra busstoppet og hjem Folk begynte også å bli überfulle som nå i dagens samfunn er så gøy, så da er det også greit å komme seg hjem før klenginga og slåssingen begynner! Og forresten, sjekk klokkeslettet på maskinen din, forumet stemmer ikke. Endret 9. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 DSG er en classy mann som heller tar en whiskey mens han står og titter på damene og diskuterer neorealisme med sine likemenn, isteden for å chugge innpå med Tuborg. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er i hvert fall slik jeg får inntrykk av DSG. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 DSG er en classy mann som heller tar en whiskey mens han står og titter på damene og diskuterer neorealisme med sine likemenn, isteden for å chugge innpå med Tuborg. Har jeg rett? Mjaa... et godt glass isvann i hånda og tar vare på damene ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 John Lee og Meatloaf. God kombinasjon. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Smilet til Chris Rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå