Gavekort Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg vet ikke om jeg var så heldig egentlig, to stykker i klassen + meg hadde Andøya på andrevalg og fikk tilbud. Men jeg ble utrolig glad da jeg fikk telefonen. Så har jeg utrolig lyst, ihvertfall når to fra nåværende klasse skal bli med. Endret 7. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uansett, må være utrolig interessant å studere. Synd jeg bor i sør. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ja, det høres veldig spennendes ut. Jeg bor ved Stavanger, så det blir et stykke for meg også. Heldigvis har vi et stipend i Norge som støtter tre besøk i året. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Å møte kjæresten i oslo gjør meg fryktelig fornøyd. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Å møte kjæresten i oslo gjør meg fryktelig fornøyd. Jeg blir glad av å få være med deg også <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Blåse opp ballonger. Jeg har ikke bursdag eller er 8 år gammel. But still fun. Leiligheten ble mye koseligere også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ballonger er digg! Jeg har alltid oppblåste ballonger liggende rundt. De er et gøyalt tidsfordriv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg nekter å vokse opp. At det er snart helg, og jeg har fri gjør meg også glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres herlig ut, CK! Jeg nekter også å vokse opp. ^^ Fantastiske blogger som gir meg lyst til å lese flere innlegg etter bare noen setninger inn i det jeg fant, gjør meg glad. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Å kjøre tur i den nye bilen Fin bil du har fått deg. Synd med diesel da, men er det quattro? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Brødrene dal og skogsbærkake =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så og si ferdig pakket og klar til å dra hjem, funnet penger så jeg faktisk kan dra hjem og samtidig kjøpe mat og alkohol og alt tegner til å bli en bra dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Løøøøv Og at jeg kan ha god samvittighet for å ha vært på lang tur i dag, og ligge på sofaen. Blir værre i morgen når gangsperren kommer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er i bedre form enn jeg noensinne har vært. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om et år kan det hende jeg sitter på en kassemoped til skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At mamma og pappa sponser meg for at jeg skal komme meg hjem til helgen så jeg slipper å sitte her og vente på at de skal komme hjem. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 To nye t-skjorter som jeg har ventet lenge på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå