Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 2 måneder og 17 dager mindre enn deg Joda. Har jo skjønt at familien har en del penger. Ser jo det på alt han nevner. Store hytter, flotte biler, og eksotiske reisesteder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Joda, gøy at han er fornøyd med livet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke vær så misunnelig, da. Er glad for det atte Opera virker skikkelig igjen og for det atte noen andre synes det nye kulturelle uttrykket mitt er megakult. Det nye kulturelle uttrykket mitt er forresten 'Wirrewapp' som er en erstatter for 'Wazzup bro yo'. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Skal til faren min på vestlandet i morgen. Blir koselig. Også har jeg min nest siste prøve i skipsfagene i morgen. Og fikk i tilegg 5'er på norskprøven jeg hadde noen uker tilbake, til tross for at jeg leverte for sent. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sprang ei mil idag, med vårstemning og sommermusikk. Dame på g og jobb som er super. Gud for en fin sommer dette kommer til å bli Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fem uker igjen til sommerferie! Samma her. Gleder meg enormt til å komme vekk fra hybelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 10 uker her, men med skole maks 1-2 ganger i uka, har det ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 trene i 1,5 timer idag løp en mil, med gjennomsnittsfart på 8 km/t + styrke! DEILIG! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Spille fotball med de hyggligste folkene i klassen på stadioen igjen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 dagen idag var bare så deilig, Stod opp idag, uten å være trøtt i det heletatt! kom på skolen, alle var hyggelig, vi lo av klovnen i klassen, jeg trente, og nå, skal legge meg, TIDLIG! en deilig dag. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hver dag det ikke er mopedkontroll på skolen er jeg glad Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vil du ikke bli tatt noen av de andre dagene uansett? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neh, politiet tror det er lett Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mwahaha! Vet om en som slapp unna med kraftig trim ved å skru på choken, så unnskyldte han med at motoren var fuskete. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Fri fra skolen i morra, begynner ikke før tolv på fredag og Alan Wake kommer ei uke før planlagt Men det er ingenting som gjør meg mer glad enn kjæresten min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bysyklene har kommet! Endelig litt mosjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå