anonymmmmmm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har trent ein times tid, no er det rett i dusjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nydusja og nyklipte negler =D Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan lese GBS på somethingawful igjen uten å være registrert :w00t: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Audi *Må vel bytte avatar og brukernavn snart da...* Endret 5. april 2010 av W202 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Kan lese GBS på somethingawful igjen uten å være registrert :w00t: Endelig! Savnet The Cavern of COBOL. Fant også ut at vi avspaserer i dag. En ekstra dag med fri er ikke å forakte! Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eg har også fri i morgon. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg og. Varm kakao på kvelden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hunden min, Cody, gjør meg glad. Han skal sove i sengen min i natt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Når man endelig finner noen normale, interessante folk på chatroulette/omegle Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 – At det er natt – God musikk – Interessant lesestoff Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Riktignok ikke en ting, men Eplefe gjør meg glad ^^ Kan lese GBS på somethingawful igjen uten å være registrert :w00t: Er det ikke like greit å bare betale og så slipper du å tenke på det i hele tatt? Det er ikke akkurat dyrt, og om du skulle føle for å ikke lurke mer, så kan du jaggu poste også. ^^ Var sånn jeg endte opp med å registrere meg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har hatt en jævla bra ferie! Cruise til Bahamas, kjøring på vannscootere, feit leiebil med en 3,6 liters motor på 288hester, Miami, Fort Lauderdale, Pompano beach osv! Hadde også en morsom opplevelse når det bestemte seg å småregne litt en av dagene, da var det av med taket på cabrioleten som min onkel hadde, og da var det bare å splæshe alle sølepytter vi så :!: Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fem uker igjen til sommerferie! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Urettferdig! jeg har 10 uker det er jo litt chill da Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mamma har ombestemt seg angående farge på bil!!! Hun vil NÅ ha den hvite SUVen som skal bli brukt til demobil nå til uka, noe som betyr at vi kanskje ikke får den Vi har hele tiden kunne få kjøpe den inntill nå, nå som mamma godtar den! Ellers må vi kanskje vente til september før vi får den vi har bestilt, måneder etter jeg får sertifikatet! VI KRYSSER FINGRENE OG SKRIVER I GLEDESTRÅDEN INNTILL VIDERE Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Har familien din mye penger, DSG? Et litt OT spørsmål, men ble nysjerrig da jeg så alle de reisene, samt hvite SUV-er og hele pakka Er ferdig med norsk hoved. tentamen. Gjør meg glad Endret 6. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvor lenge har du vært på forumet Vertical? Jeg tror hver eneste bruker her inne tar de små hintene til DSG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå