Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Aprilsnarr! Faens vanskelig å få folk til å tro at jeg hadde fått meg kjæreste, altså. :| Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faens vanskelig å få folk til å tro at jeg hadde fått meg kjæreste, altså. :| Hadde du sagt det for eksempel 28. juli hadde det ikke vært så vanskelig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 TMB gjør meg glad.. faktisk så glad at jeg kunne hoppet hele veien til England. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så klart var det Aprils Fools. Ekle Datasmurf kan vel faen ikke få seg noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faens vanskelig å få folk til å tro at jeg hadde fått meg kjæreste, altså. :| Hadde du sagt det for eksempel 28. juli hadde det ikke vært så vanskelig. Jo, i grunn. Venna mine ville spurt vedkommende hvor mye jeg hadde betalt, og foreldra mine ville bare ledd. Igjen. Som vanlig. Som sist. Med vedkommende vi ikke prater om. Som ikke eksisterer. Som jeg har glemt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Å få tårer i augene av film. Hvilken film? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Denne gongen var det American Beauty. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Katten liker å ligge på armen min når jeg sitter på pcen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Denne gongen var det American Beauty. Oh, den har jeg hatt på ventelista mi lenge. Det er NESTEN så jeg setter den på nå! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Denne gongen var det American Beauty. Oh, den har jeg hatt på ventelista mi lenge. Det er NESTEN så jeg setter den på nå! Nesten?! Det bør vere obligatorisk å sjå den, ein fantastisk nydeleg film. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 JEg fikk en mail fra meg selv som jeg skrev for... over 1 år siden på: http://futureme.org/ Var en overaskende koselig mail også. Ble glad fordi jeg ALDRI får mail. bare spam så var koselig å få noe kos... selv om det var fra meg for 1år siden:P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har sendt brev til meg selv nå^^ Skal komme i Januar 2011^^ Hm, er det mulig å få vite hva du skrev der ? Har du forandret deg eller noe siden det du skrev der elns ? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Har sendt brev til meg selv nå^^ Skal komme i Januar 2011^^ Hm, er det mulig å få vite hva du skrev der ? Har du forandret deg eller noe siden det du skrev der elns ? Jeg skrev litt om hvordan ting var når jeg skrev det. Noe som var langt i fra bra, men så sto det litt om hvordan jeg håper og tror ting vil bli før jeg får brevet. Og at jeg ikke måtte være så negativ til meg selv og tenke litt på meg selv også. Ikke bare gjøre ting som er bra og hjelper andre. Også sto det masse innternt mellom meg og min bestevenninde som jeg helt hadde glemt:P Endret 2. april 2010 av Flabba Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Oh, den har jeg hatt på ventelista mi lenge. Det er NESTEN så jeg setter den på nå! Gjer det, du bør sjå den. Endret 2. april 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Katten liker å ligge på armen min når jeg sitter på pcen Får de ikke kos, krever de kos. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Aaaawwh. Bikkja mi pleier å legge hodet på laptop-tastaturet når hun vil ha kos. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bikkja som jeg hadde ville dekt laptop-tastaturet mitt. Men hun brukte å legge hodet i fanget vårt. Evt legge hele seg oppi fanget vårt på sofaen. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Bikkja mi øydelagde laptoptastaturet. Endret 2. april 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, det gjør vår óg. Legger hodet i fanget og stirrer på meg til jeg koser med henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke alltid like greit når bikkja nettopp har drukket en liter vann fra bollen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå