Lemon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 TG gjør meg veldig, veldig glad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 TG er jo kos, til tross for alle de one-piece-gærningen som løper rundt med ører/horn på toppen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg sitter ved siden av en lilla One Piece-er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er en jente. Det kan godtas under tvil. Jeg tenkte heller på alle de tenåringsguttene som løp rundt med det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det kan under ingen omstendigheter godtas. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Som sagt, under tvil. Det er jenter på TG vi snakker om, det er en sjelden begivenhet (selv om dere nærmer dere 10% av guttene her.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Onepiecen min gjør meg glad, men jeg fatter meg ikke på folk som viser seg blant folket med en. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da har du forstått det. Så noen avbildet i avisen i et intervju om rettigheter på skolen forleden dag. Flott måte å ikke bli tatt seriøst... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Var hos legevakta og fikk vite at smertene i ryggen mest sannsynlig skyldes nyrestein, noe som vil gå over i løpet av en ukes tid. Jeg gikk liksom å ventet noe skikkelig skummelt, men da var det jo greit å få vite at jeg i grunn ikke har noe å bekymre meg over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Klarte å lure noen! Og jeg har best kjæreste som fiksa epic burger. Og jeg skal få påskeegg i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At jeg har fått meg dame Dog, ingen tror det pga. datoen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Neida, bare kødder. Hyggelig å høre da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dårlig gjort om du tuller, da. Jeg er ofte den som tar alt det personer sier på ordet. Gratulerer hvis det virkelig er sant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Om det er sant: grattis Smurf. Jeg pwner Lars når vi spiller millioner. It makes me happy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå