MetroN Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Høstferien + vinterferien er bare 1 1/2 uke unna. (Dessverre er det en fire, fem prøver mellom meg og friheten) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Høstferien + vinterferien er bare 1 1/2 uke unna. (Dessverre er det en fire, fem prøver mellom meg og friheten) Ja, kun syv skoledager igjen til påskeferien. Men, høstferien? Er det ikke lenge til den er? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg blir glad av å tenke på at i sommer kommer bilen min til å ha et sinnsykt anlegg, og at da skal jeg bare rundt og råne og kose meg hele sommeren, sammen med madammen som da kommer hjem fra den ekle skolen langt langt vekke !! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 At jeg skal hjem i morra Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 På tide med et lite innlegg her igjen ! Brus ( ikke cola, noe annet og godt ) Fanta Apple&Pear Chips Film ( med venner seff ) Fredag imorgen ! ( skal vi se hvor lang tid det går før fredags spammen overtar ) Øl ! ( hvorfor ikke ? ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Beatles og det å være ferdig med dette skoleårets eksamener og ikke ha noe mer skole før til høsten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Denne tråden gjør meg glad Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 At jeg fikk Army of Two idag og at jeg digger det. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Venner og en god film Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg blir glad av å sette meg ned i sofan med et godt pledd over meg med en god og spennende bok.. Ingenting er bedre enn å lese en god bok (syns jeg da).. Og ha en romantisk kveld med samboern gjør meg glad.. Jobber i bhg, så blir også glad da jeg får en klem a de søte små. Og når det er helg, blir jeg glad for da er det FRI... Endret 6. mars 2008 av Hella1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 At jeg endelig har vaska på rommet og nå lukter det godt (For en liten stund i alle fall..) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Silence, why won't you listen Maybe it's just me but sometimes it's impossible to breathe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Lust for Life - Iggy Pop Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 FREDAG og HJEEEEEEEM!!!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Det er FREDAG!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG Edit: Det funka ikke å "copy-paste" sånne fancy farger og skriftstørrelser Endret 7. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) FREDAG!!! FREDAG!!! FREDAG!!! FREDAG!!! FREDAG!!! FREDAG!!! FREDAG!!! Endret 7. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Fantastisk! Det er fredag igjen! Aaah, så fort ukene går. Herlig. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 FREDAG! Kun en økt igjen på skolen og (Matte), så blir det en helg full av poker og drikking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå