dysfunctional Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Spotify premium. Så jeg slipper å høre på den FORFERDELIGE engelsk aksenten til Tone Damli Aaberge. Hun er på topp 5 av de verste normennene jeg har hørt snakke engelsk. Endret 9. mars 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Den jeg har også. Men jeg syntes Tone Damli Aaberge er nydelig da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hun er kjempe nydelig! Norske jenter på sitt beste. Men stemmen hennes er irriterende. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nye Gorillaz albumet er bare elskbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vant i konkurranse Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hun er kjempe nydelig! Norske jenter på sitt beste. W..T..F Snus gjør meg happytard. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Final Fantasy XIII ble lansert i dag Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Spotify Premium that is. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gavekort gjør meg glad (Faktiske gavekort, ikke brukeren Fikk et ekspert-gavekort i går ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Denne! http://www.youtube.com/watch?v=e_TIOfUEudo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gavekort gjør meg glad (Faktiske gavekort, ikke brukeren Fikk et ekspert-gavekort i går ) Er veldig, veldig skuffet av at du gir meg slike forhåpninger og gruser dem etterpå! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gavekort gjør meg glad (Faktiske gavekort, ikke brukeren Fikk et ekspert-gavekort i går ) Er veldig, veldig skuffet av at du gir meg slike forhåpninger og gruser dem etterpå! Hvis det er noen trøst, så blir jeg alltid glad når jeg ser den søte avataren din Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Denne! Den minner meg om TG09, og gjør derfor meg glad òg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jag är glad för att polisen fångade idiotmuslimerna som vill bestämma över andra länders yttrandefrihet. Nu hoppas jag att de skall arkebuseras! http://www.herald.ie/breaking-news/national-news/seven-held-over-cartoonist-plot-2093185.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå