Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, også gjør det meg glad at de neste par timene kan jeg sitte her og høre på musikk og bare slappe av Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lasta ner "Reason 4". Det är ett program med vilket man skapar musik. Själv gillar jag riktig musik såsom Dödsmetall, men det är kul att leka med programmet ändå! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At bestevennninna mi endelig kom på MSN Lenke til kommentar
Penance Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vårruller og ris med masse kikkoman på til middag i dag! *glede seg* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gun 'N Roses gleder meg. Eneste som mangler nå er 20+ plussgrader, kald øl og kos. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å fjerne mennesker fra livet mitt! Herlig! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Syns personleg det er kjekkare når ein legg til personar til livet Som på fredag ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Spørs! Elsker også å få nye venner, men når personen gjør deg kvalm bare ved tanken så er det herlig å skyve dem ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sankt nok Kan eg spørja kva denne personen gjer som er så "repulsive"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kvalme horer som du trodde var en helt annen person da du først ble kjent med dem. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Aha... Då er eg glad for deg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er mer i det enn som så, men jeg velger å ikke sutre her i yay-tråden! Jeg er glad over at noen er glad over mine vegne! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når jeg får tak i UAV på Battlefield Bad Company 2 DEMO, og får fly helt umerket lenge, bare elsker det! Bare sveve rundt og følge med på fienden, og sende hellfire missiler på snipere som gjemmer seg på loftet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ahh, ingenting er som å sitte på PC'n og redigere bilder med en iskald glasscola og en pakke rosinboller, kun iført underbukse! Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At geografiprøven vi skulle ha i dag ble avlyst og flyttet til 22 mars. Det gjør med glad, samtidig som jeg blir veldig sint for å ha brukt hele helgen på å øve og læreren avbrøt den rundt 20:00 tiden på en søndag.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå