VictoriaSophie Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er masse små ting som gjør meg glad Høre på regnet før jeg sovner. Klemmer. Sene sommerkvelder. Bli kjent med nye mennesker. Ta lenge, varme bad. Følelsen av nybarberte legger. Johnny Depp. Bøker. Å være overtrøtt. Drikke kakao foran peisen. Dårlig pop-musikk fra 90-tallet. Skrekkfilmer, selv om jeg blir livredd etterpå og tror noen ligger under senga mi. Le med venner av håpløse forelskelser. Pyjamas bukser. Mennesker med egne meninger. Heliumballonger på 17.mai. Å rægge rundt i bilen med storebroren min og synge høyt og falskt. Tivoli og sukkerspinn. Minner. Fotoer. Stearinlys i mørket. Drikke med venner, da er alle så ærlige. Juletradisjoner, som "Tre nøtter til Askepott" på morgenen. Den franske filmen Amélie. The OC. Farger og regnbuer. Kjærlighet selvfølgelig. Å reise. Godteri. Kjøre bil uten å skulle noen steder. Romantiske filmer som Titanic. Å spille gamle spill på Nintendo 64. Piano spilling. Talentfulle. Og selvfølgelig vennene mine, familien og ha folk som bryr seg rundt omkring. Oi, det ble visst en del det Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 At det ikke er lenge til påske gleder meg, og etter påsken har jeg vinterferie:) så jeg får fri den 14 mars og skal ikke på skolen igjen før 31 mars. Og påsken i år gleder jeg meg virkelig til, for første gang på veldig lenge har jeg faktisk penger jeg ikke vet hva jeg skal bruke på i en ferie, pluss at jeg har bestilt de 4 første dvdene av detektiv frost. Så i år skal det ikke være noe i veien med påske krimen. Med påsken kommer jo også påskesnopen Etter påsken har jeg også noe og glede meg over. 4 - 10 april skal jeg på klasse tur til Tärnaby for å stå på ski, noe jeg ikke er flink til men har lyst til og lære. Det er generelt mye jeg gleder meg til i fremtiden, god natt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det at vinterferien er slått sammen med påskeferien gjør meg glad Så ferien begynner nå fredag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Med andre ord, sekretær? =o Nei Men jeg har en sekretær/assistent :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hunden min gjør meg glad Kommer opp trappen og hopper opp i sengen til meg for å kooose Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg henter valpen min i Stockholm i morgen. Det har gjort meg glad i 2 måneder nå! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Vær gang jeg tenker på hvor utrolig digg vi har det her i Norge i forhold til mange andre land. Blir kanskje litt feil av meg å bli glad på andres bekostning? :/ Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Akkurat nå er jeg glad for at jeg kunne sove lenge før min eneste forelesning i dag som starter 12.15 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Å knerte TTL kretser gjør meg glad Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 HELG gjør meg ekstramt glad nå . Avspaserer og tar tidlig helg fordi jeg skal til sverige og hente valp i morgen tidlig Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det at vinterferien er slått sammen med påskeferien gjør meg glad Hva i... Siden når? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Og det gjør deg glad? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 nei for faen ser det ut som det kanskje?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor skriver du det i denne tråden da? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 oi fan, las feil på tittelen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det at vinterferien er slått sammen med påskeferien gjør meg glad Hva i... Siden når? Kun for oss Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Både trivielle og mer viktige ting... - Få en CD man har ventet på i flere måneder dumpet ned i postkassen - Å slippe å tenke på trafikk-teorien (Noe man gjør når man er ferdig) - Ha en vanvittig bra jobb med bra arbeidsmiljø, utfordringer, og kjempebra miljø - Å bli klokere, enten om det er noe klokt jeg tenkte ut i hodet(sjeldent), eller noe jeg leste et sted(ofter) - Aha-opplevelser på ting man sitter fast på. (Enten om det er ideen til et design som skal utrykke noe eller en hindring i programmering.) - Musikk. (Kan forøvrig gi alle følelser, noe jeg også er glad for) - Å innse i en trist øyeblikk at en egentlig har det jævlig bra - Tanken på at jeg kan være trist, sint, forbanna, forelska, og eller andre interessange følelser Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Teknisk og ikke minst aggressiv metal som blåser vekk alt, beste medisin å rase fra seg istedenfor å dvele over det. Water under the bridge.. Endret 5. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Å se på psyken min sin utvikling fra 8kl. til i dag er helt fantastisk oppmuntrende og får meg til å kjempe videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå