CypheroN Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Fått tilbake PC-en min etter 8 uker! :love: Grattis! ...Selvom en stasonær ikke hadde vært å forakte. Nå, blir det baluba med 12 Angry Men? . Endret 5. mars 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 The Sopranos gjør meg glad, konge serie! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Grattis! ...Selvom en stasonær ikke hadde vært å forakte. Nå, blir det baluba med 12 Angry Men? . Takk! Hell yes, blir sent i natt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 politiskolen og Order Status: ProcessedYour order has been successfully processed and will ship soon. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Svaret jeg fikk av en bruker her på forumet i går gjorde meg glad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 - Sol - At det muligens kan bli Hove på meg i år - Vennene mine Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 London og The Prodigy i Milton Keynes til sommeren. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nesten så jeg angrer på at jeg ikke valgte den veien når jeg valgte maritim utdanning. Nåja. Du kommer nok til å ligge nedi varme strøk halve året og kose seg, istedetfor å jobbe. Party i kveld. x2. Sayanora! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nesten så jeg angrer på at jeg ikke valgte den veien når jeg valgte maritim utdanning. Nåja. Du kommer nok til å ligge nedi varme strøk halve året og kose seg, istedetfor å jobbe. Kanskje det. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jag har en liten temperaturmätare på mitt skrivbord på datorn! Jag skulle precis gå ut, men ångrade mig när jag såg att det var kallt ute. Den här lilla mannítjen gör mitt liv enklare. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg ELSKER Dexter! Gleder meg hver dag til å se på en ny episode. Passer jo enda bedre at jeg har en HDMI kabel fra PC'en til en 42'' TV. :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nesten så jeg angrer på at jeg ikke valgte den veien når jeg valgte maritim utdanning. Nåja. Du kommer nok til å ligge nedi varme strøk halve året og kose seg, istedetfor å jobbe. Kanskje det. Men det er bare på fiskeri at du får drikke på båten (Når vi ligger til land). Styrmannen og 3 andre som jobber ombord har fors på lugaren ved siden av min as we speak. Styrmannen kom akkurat inn (full) og lurte på om jeg hadde det bra og så slo han av lyset og gikk. Hadde ikke det vært for at jeg var konon drita for en uke siden skulle jeg joinet dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er vel ikke så lenge siden fulle fiskere lagde bråk i Bergen en natt også vel? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var helt sikkert line eller garnfiskere, for livet ombord en garn eller linebåt suger. Lenke til kommentar
rosin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Så koselig med en gladtråd:) Jeg husker det hadde vært en lang dag en gang og jeg var på vei hjem da mange nabounger kom og ga meg en klem hver..det fikk opp humøret betraktelig^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 At vi har bestemt oss for bryllupsreisen gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjæresten min får meg til å smile så hardt at jeg får vondt i ansiktet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Here comes the sun! Du du du duuu! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vasspipa var frykteleg hyggelegt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå