Billy Bob Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Coldplay - Life in Technicolor II videoen. Edit: II er relativt. Endret 4. mars 2010 av Billy Bob Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Me spelte volleyball i gymsalen idag. Eg er eigentleg ikkje god i nokon ballspel bortsett frå landhockey/innebandy. Så begerslaget mitt sendte så klart ballen bakover og opp i taket. Men den landa rett i basketballkorga Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bli kjørt til skolen i morgen. Drar til Barcelona på søndag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At jeg bare helt random fikk Bad Company 2 av broren min. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At jeg fikk ei hysterisk morsom tskjorte av en kamerat. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At jeg fikk ei hysterisk morsom tskjorte av en kamerat. Picz, bitsj! At jeg får besøk i morra. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 bIL LAPPEN GRATULERA! Eg gledar meg til vasspipa i morgon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Picz, bitsj! Tskjorta i seg selv er ikke morsom, men den er morsom for meg og han pga "backstoryen". Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Travel arbeidsdag med skikkelig mye å gjøre (elsker jobben min) , røyk og cola Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dj Friendly, rismelk, gjort unna litt innlevering, se revy imorra. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Denne gjør meg glad: CyKGHVA6rb0 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjæresten min gjør meg glad. Og jeg blir alltid i godt humør når jeg leser denne tråden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Torsdag kveld fra nydalen Fuck Nydalen, fikk CM utsatt til 00:30. Men jeg er glad fordi jeg fant dagens episode av CM gratis på nettet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=gGTEkJ8axbo Elsker den talen. La den over til telefonen slik at jeg kan høre på den hvor som helst, når som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå