svelemoe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 House(tv-seria) gjer meg glad. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sette på Sub Scape på full sprak så hodetelefonene mine røyker og head bange villt for meg selv! http://www.youtube.com/watch?v=w67hfK0TVpM&feature=related Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er mennesket virkelig bygget så dårligt att vi ikkje kan leve uten plomber i tennene? Hvorfor veksler du mellom å skrive på svensk og norsk? For att jeg synes att det er kjempe morsomt, og fordi reglene tillater det. Hahaha, uttalelser som det gjør livet mitt bedre =) Mojjo. +1 Ellers; en sigarett i natten. Alene og stilt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Så enig, så enig. Ooh, sigg i natten og "Render complete" *fyre opp After Effects og leke seg* Lenke til kommentar
Newar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Scratche på nøtta, når det klør. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Russeklær/utstyr kom på skolen i dag! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sette på Sub Scape på full sprak så hodetelefonene mine røyker og head bange villt for meg selv! Jeg trur du har misforstått litt hvilke type musikk det er meninga en skal headbange til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja! Dette skal headbanges til! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg trur du har misforstått litt hvilke type musikk det er meninga en skal headbange til Bevege hodet og kroppen som om man var i en slags energisk transe da! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene. Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min. Interessant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg trur du har misforstått litt hvilke type musikk det er meninga en skal headbange til Bevege hodet og kroppen som om man var i en slags energisk transe da! Krampetrekninger heter det. Som om du har en overdose av diverse medikamenter. Dette er den typiske "dansen" til slik "musikk". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bevege hodet og kroppen som om man var i en slags energisk transe da! Det var bedre Lenke til kommentar
Zt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har endelig fått rotet meg avgårde til treningssenteret igjen. Føles ut som at beina mine skal falle av, men det gjør ingenting. En lat dag imorgen for så å trene igjen på torsdag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har endelig fått rotet meg avgårde til treningssenteret igjen. Føles ut som at beina mine skal falle av, men det gjør ingenting. En lat dag imorgen for så å trene igjen på torsdag Gleder meg til turen min på treningsstudioet i morgen nå, etter snart to late uker. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Å gå ut å titte hos bilforhandleren Vi kommer sikkert til å være på plass hver tirsdag frem til juni/juli når vi visstnok skal få vår Ååh månedene går langsomt. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At jeg og kjæresten har vært sammen i to år i dag! Og at vi har det så bra sammen. Det gjør meg veldig, veldig glad. <3 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg blir veldig glad for at jeg er nå koblet på fiber Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jag såg på Obamas video och skall lära mig att tala baklänges. http://www.youtube.com/watch?v=V-TMKUea87E Då kanske jag får bli med i illuminati. Men jag låter som en INVANDRARE när jag gör det: Dette er vad jeg sier: även känd som tamkatt, är ett ganska litet, smygjagande rovdjur http://www.mediafire.com/?zjmzomgzozm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At jeg skal på fjellet til helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå