Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Å ta seg en powernap etter skolen gjør meg glad Endret 1. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hjemme alene med Final Fantasy på storskjerm Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Å ta seg en powernap etter skolen gjør meg glad Hvordan tar man en powernap? og hvor lenge varer den? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene. Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vårtegnene er her! Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Mamma og Pappa Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vårtegnene er her! Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. This! Beste dagene på året er når våren endelig titter frem. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene. Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min. Man bør ikke gå over 30 minuter. Jeg leste att hjernen den får meir energi når man avbryter sømnen tidlig, før rem-sømnen begynner. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ^Jeg har lest at man bør sove enten 15 eller 50 minutter, men husker selvfølgelig ikke begrunnelsen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ^Jeg har lest at man bør sove enten 15 eller 50 minutter, men husker selvfølgelig ikke begrunnelsen. Det har sikkert med de forskjellige måtene man sover på og når de oppstår! Tenker på REM søvn osv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vårtegnene er her! Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. This! Beste dagene på året er når våren endelig titter frem. Ja, finnes ikke noe diggere enn våren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene. Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min. Man bør ikke gå over 30 minuter. Jeg leste att hjernen den får meir energi når man avbryter sømnen tidlig, før rem-sømnen begynner. Når REM-søvn byrjar, havnar du også i søvnparalyse. Om du vaknar midt i søvnparalyse blir du meir "trøtt" en før, og det blir tyngre å stå opp. Endret 1. mars 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vårtegnene er her! Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. This! Beste dagene på året er når våren endelig titter frem. Ja, finnes ikke noe diggere enn våren. Høsten Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 og opp knappen på forumet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Herregud, det er en opp-knapp her. Jeg som alltid har scrollet opp manuelt. Nå gjorde du meg veldig glad, Kontorstol. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den funker ikke her! Jaja, tar meg et halvt sekund å scrolle opp. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fått meg Angry vido game nerd 8 Bit ringetone. Så bra sang Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så nettopp Adventureland og den var akuratt slik jeg trodde den skulle være, jeg elsket den Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er mennesket virkelig bygget så dårligt att vi ikkje kan leve uten plomber i tennene? Hvorfor veksler du mellom å skrive på svensk og norsk? For att jeg synes att det er kjempe morsomt, og fordi reglene tillater det. Hahaha, uttalelser som det gjør livet mitt bedre =) Mojjo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå