kanonkent Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det gjør meg glad at madammen, som bor et stykke borte når hun går på skole, kommer tidlig hem fra skolen denne uken Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er allergisk mot støv og gress, jeg hovner opp rundt øynene. Ser ut som om jeg har rød emosminke på meg. Aaargh! HATER gressallergien min! Ødelegger sommeren for meg. Snørra renner som en liten bekk, og ser ut som om at jeg har øyekatarr i begge øynene. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Denne sangen gjør meg glad. Tenker også på filmen Sahara, dykking, sol sommer og fallskjerm og andre ting. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Skole revyen jeg er med i skal ha premiere nå til helgen, og det gjør meg glad. Endret 3. mars 2008 av Jakos-k Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 3 DAGER IGJEN Til jeg henter valpen min i Sverige Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har eksamen i morra og på torsdag, og så har jeg ikke noe mer skole før i august (8 uker praksis da, men det går lett unna, sommerferien starter offisielt 16. mai ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal til Gran Canaria snart midt i skoletida! Tre uker nesten! Det er fordi eg og brødrane mine har bjørkepollen-allergi! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er dødsflink til å lage middag Det gjør hvertfall typen min glad.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 blir så vannvittig glad av Kaizers Orchestra, lukestar og Rage Against The Machine - Killing In The Name Of . Pluss at vi har forberedelse til norsk heldags prøve i morgen, som bare er chill Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hot Shots 2 i engelsken, hjem i norsken, cola etter skolen og ny cpu gjorde meg glad i dag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ting som gjør meg glad i dag Masse feriepenger utbetalt fra gamle arbeidsgiveren min 20 mars At jeg har en jobb jeg elsker At det en dag igjen på jobb til jeg kan ta helg At det er 2 dager igjen til jeg henter valpen min i Sverige At det ikke er lenge til påskeferie At jeg er forelska i samboeren min og at vi har vært sammen i ett år At jeg har vært så grådig denne måneden at jeg har masse penger å rutte med frem til lønn om 6 dager Hyggelig å være glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ting som gjør meg glad i dag: - Harddisken min med nesten all musikken min er tilbake - Jeg er ferdig med 1 av 2 eksamener, og jeg tror jeg står på denne og denne var den verste! - Jeg fikk ei bok jeg har venta lenge på (sorry mushi, blir nok ikke krim i påska likevel, jeg bare MÅ lese denne!) - Jeg har brukt alt for mye penger på mat og har spist mitt første måltid siden søndag Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mat of drikke gjør meg glad. Og tv etter skolen når du er sliten. Også henge med venner selvfølgelig ! Har masse filmer på pcen som jeg ikke har sett enda ! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Klokken er 14:20 + og jeg stikker fra jobb om 30 min Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ting som gjør meg glad i dag Masse feriepenger utbetalt fra gamle arbeidsgiveren min 20 mars At jeg har en jobb jeg elsker At det en dag igjen på jobb til jeg kan ta helg At det er 2 dager igjen til jeg henter valpen min i Sverige At det ikke er lenge til påskeferie At jeg er forelska i samboeren min og at vi har vært sammen i ett år At jeg har vært så grådig denne måneden at jeg har masse penger å rutte med frem til lønn om 6 dager Hyggelig å være glad Hva jobber du som ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva jobber du som ? Kontorleder og økonomiansvarlig Har hatt jobben i 5 måneder og digger den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Trening gjør meg glad! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Syke kills i CoD4 gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå