Estella! Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 lille jenta mi sover Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Endelig har jeg fått meg en bedre nettverks-løsning. Før: Stasjonær - bridge - Netbook - Wifi-bridge - Laptop - lokalnettverk - Modem Nå: Stasjonær - Wifi-bridge - Laptop - Lokalnettverk - Modem Fortsatt tung måte, men MYE mer kompatibelt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nyvasket bil , selv om det ikke varer så lenge... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lille jenta mi sover Du er klar over at det er et dyr og ikke et menneske? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lille jenta mi sover Du er klar over at det er et dyr og ikke et menneske? Og du er klar over hvor irriterende det er med folk som skal drive å pirke på småting? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 På fredag braker vinterferien min og mange andre sin løs! Bånn gass med alt man gjør Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lille jenta mi sover Du er klar over at det er et dyr og ikke et menneske? hvis du har dyr selv så forstår du vel? man blir veldig glad i dyrene sine og de som sier f. eks det estella sa, klarer å skille mellom dyr og menneske. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Og du er klar over hvor irriterende det er med folk som skal drive å pirke på småting? Finnes dessverre folk som skal kommentere negativt om alt en person sier kun pga en er uenig med den personen.. Ellers kan jeg legge til det å legge på 5kg mer på treningsapparater er en fornøyelig opplevelse. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er UTROLIG glad for at jeg fikk fikset driverklusset med min nye Kabellaus-kjepp, trodde jeg var dømt til å reinstallere hele PCen for å renske opp i det gigantiske klusset jeg rotet meg opp i. Men jeg tok frem hammer og spiker, kjørte skrujernet gjennom harddisken og voila! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Konamikoden på forumet gjorde meg glad Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lille jenta mi sover Vá é dé för nå bruna fläckar på sängen? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lille jenta mi sover Du er klar over at det er et dyr og ikke et menneske? Jizzuz mann. Ta deg en bolle Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 lille jenta mi sover Vá é dé för nå bruna fläckar på sängen? Nå må du være en snill svenske og ikke plage stakkars Estella. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Till dig aldrig avund sökt någon stig; lyckan, eljest uti flykten så vig, aldrig kring grifterna ilar. Ovän där väpnad, vad synes väl dig, bryter fromt sina pilar Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Dom Monaghan's prank Interview med Elijah Wood får meg alltid til å smile http://www.youtube.com/watch?v=yd8jfzN5OkI Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 På tide med en oppdatering igjen: *Ferdig på jobb om 14 minutter *Presonus ga endelig ut Win 7-drivere til Firebox, no more legacy! *Snart TG og gjenforening med crewfolket *Bilen min får ny clutch snart *Nye Electrics på vei i posten, denne gangen Electric Livewire Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kjæresten min gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det at jeg får på meg en av mine bedre bukser siden jeg har gått ned i vekt gjør meg utrolig glad. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kunde du inte bara ha köpt nya, större byxor och struntat i att gå ned i vikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå