Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

En ting som gjør meg veldig glad er når man får melding: Vil du ha sex? :)

Det er få av de menldingene i innboksen min for tida. Og jeg sliter sånn med å lære å bruke den nye mobilen, så jeg er redd jeg ikke ville kunne svare på en slik melding.

Eller videresende meldingen til en feil person? :ph34r:

Derimot var det ei jente som spurte om hun komme hjem til meg og få pølse. Det gjorde meg glad i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde "mareritt" i natt... :p

Drømte at jeg, og sikkert omtrent 10 jenter var på en eller annen tur, og overnatta i et veldig gammelt, svært hus.

Alle sov på samme rom, og flere i samme seng som meg, wtf! :D

Uansett, så begynte de å snakke om skumle ting, som at "tenk hvis det kom en gal person og brøt seg inn døra! Heldigvis er den låst."

Så plutselig hørtes det skritt som kom nærmere og nærmere.

Da skjønte jeg at dette kom til å bli til et mareritt etterfulgt av søvnparalyse, som vanlig.

:grin:

Uansett, så storma det en total gal hobo gjennom døra og løp rett på meg og slo løs på meg.

Så kom det et jævla hode på en stake som sto på gulvet.

Tv-en slo seg på og viste noe jævlige greier. (Hvor enn den kom fra, det var et gammelt hus uten strøm)

Men jeg hadde fortsatt ei søt jente i senga, (hun var faktisk IKKE forandra til en demon!)

Jeg la meg inntil hennes varme kropp, lukka øynene, hun holdt rundt meg og jeg våkna opp. :love:

Ah, det finnes altså noe i mitt eget hode som ikke ønsker at jeg skal ha det jævlig!

Haha, uansett, synes ikke mareritt er skummelt lenger, det er den beste formen for underholdning.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Haha, beste pålegget ever!

Jeg har sånn halveis lucid drømmer ganske ofte, og prøver å fly, men ender opp med i tryne som faen, og rulle bortover gata dritmange ganger. (Har spilt GTA IV for mye)

Altså, ikke så ofte, men når jeg husker drømmene er det ofte noe sånt som har hendt.

Jeg påfører som oftest skade på meg selv i de drømmene jeg husker. :p

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Haha, beste pålegget ever!

Jeg har sånn halveis lucid drømmer ganske ofte, og prøver å fly, men ender opp med i tryne som faen, og rulle bortover gata dritmange ganger. (Har spilt GTA IV for mye)

Altså, ikke så ofte, men når jeg husker drømmene er det ofte noe sånt som har hendt.

Jeg påfører som oftest skade på meg selv i de drømmene jeg husker. :p

Jeg tror jeg hadde en lucid drøm i dag, dvs. jeg virket klar over at jeg drømte og da prøvde jeg å stange meg gjennom en stolpe på rommet mitt, men det gikk ikke. :p

Lenke til kommentar

Byttet signatur til noe litt mer hyggelig. Min forrige signatur virket så fiendtlig, så jeg tenkte det var på tide med noe annet.

EDIT: Min nye signatur er et romerrettslig uttrykk for en alminnelig fornuftig og aktsom borger. Erstatningsretten i romerretten tok alltid utgangspunkt i hvordan en "bonus pater familias" ville opptrådt i den aktuelle situasjon, hvordan ville en god familiefar handlet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...