Catkin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg kommer ikke på noe annet enn kjæresten min, egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Rammstein på torsdag og shopping i Oslo på fredag gjør meg faktisk veldig glad Spesielt om jeg får tid til å møte noen venninner når jeg først er der. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Rammstein på torsdag og shopping i Oslo på fredag gjør meg faktisk veldig glad Om en ukjent fyr stirrer på deg er det nok meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eller meg. Skal på Rammstein selv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har jo sett gaaanske mange bilder av Datasmurf i RPP, sånn mildt sagt. Vet ikke hvor kjent mitt ansikt er, derimot. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal også på Rammstein, men det er i Bergen da, i sommer ^^, Er det sannsynlig at dem som gjesteopptrer på Rammsteinkonserten i Oslo er de samme som opptrer i Bergen? Isåfall vil jeg gjerne at noen av dere sladrer på hvem det er:) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Combichrist tror jeg. Aner egentlig ikke. Rammstein signerer ting på platekompaniet i Oslo City før konserten. Endret 15. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal også på Rammstein! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal også på Rammstein! +1. Bergen, til sommeren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg kommer ikke på noe annet enn kjæresten min, egentlig. Burde da holde i massevis det. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg våkner ikke halvdød av trøtthet og sint på vekkerklokken lenger. Skaffet meg en slik wake-up lampe som vekker meg med lys isteden. Jeg trodde virkelig ikke den skulle fungere såpass godt, men herregud så herlig det er å endelig våkne i godt humør. Nå må jeg bare overvinne min trang til å "ligge fem minutter til", som oftest ender i minst en time ekstra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 NRK sine OL-sider Avspilleren er helt genial. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 NRK sine OL-siderAvspilleren er helt genial. støtter den. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er bedre bildekvalitet enn på tvn min Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mistet lommeboken på en parkeringsplass, fant ikke ut av det før et kvarter etterpå, i mellomtiden hadde en person levert inn lommeboka til den butikken som var nærmest Er vel den eneste positive tingen som har skjedd med meg det siste halvåret. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Red Bull for 8kr per boks. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ah, elsker sånne folk. Jeg kan med hånden på hjetet si at jeg ville gjort det samme. Altså å levert inn lommeboken. Kunne fint ha mistet lommeboken også Mistet kortholderen min med ALLE kortene jeg bruker til vanlig, treningskort, busskort, bankkort, førerkort, big bite kort, etc. på bussen. Men neida.. Ingen som leverte den noe sted. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Red Bull for 8kr per boks. WHATO?? where? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Faktisk bare 5kr og 60 øre med dagens kurs. Island Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå