CFM Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Neineinei DETTE er drikka: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Måtte sprette en til etter middagen... ..humøret stiger merkelig nok :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Signerer Gilera. Ingenting slår Cola - God mat, god drikke, en god armkrok og en kosete hund gjør meg glad i kveld Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ting som gjorde meg glad idag: - Fekk russekleda mine. - Fekk eit etterlengta xboxspel i posten. - Kjøpte to sesonger av Scrubs. - Kom heim til kylling og pommes frites. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nå er jeg dritglad for at konserten jeg og bandet holdt på Bøler i Oslo ble en suksess Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 ting som har gjort meg glad idag - mopeden min (fikk lappen for en uke siden) - fikk 5-er på samfunsfagprøve. - Spiste pizza med vennene mine. - Endelig helg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Å våkne av at han kysser meg på ryggen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Å våkne av at han kysser meg på ryggen. Høres kos ut explosm.net gjør meg glad i dag. For å ikke snakke om det at jeg skal kose på verdens nydeligste vofs seinere. Og for å toppe det hele fikk jeg fine tingen i posten på torsdag Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 At jeg straks skal være med tidenes søteste jente. Lenke til kommentar
Raba Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg føler glede ved å glede andre. - (Nære) venner vel og merke. Eller når jeg har sett en god film og sitter igjen med ei mening, når hunden min viser intereserre for meg, samt av handlinger som er rettet mot meg med en baktanke på å få meg til å trekke på smilebåndet. Når medmennesker innser viktige ting i livet deres blir jeg glad. Jeg blir også glad når folk stoler på meg og viser meg tillit i forskjellige situasjoner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 At mamma endte opp med en Peugeot i stedet for en ekkel, tysk Mercedes. *avsky tysk bil* Her grua jeg meg til å komme hjem og sette meg i Mercedes, i stedet kommer jeg hjem og kan sette meg i en snerten Peugeot Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) De eggene som kommer i lilla firpakning med mykt hvitt inni og sjokolade utenpå er så utrolig gode at jeg ikke har smakt de siden påska 2005 Man kan bli avhengi!! Men fy det hadde gjort meg glad en liten stund om jeg hadde hatt ett slikt egg Er kanskje den eneste jeg kjenner som ikke liker disse egga. De er så mettende at det blir direkte kvalmt. Er ikke den som bryr seg om sånt, men disse må da være selve definisjonen på kaloribomber? Det er som om de tok 2-3 melkesjokoladeplater og bare presset de sammen, og formet en ovalformet monstersjokolade. Jeg blir kvalm før jeg har spist opp et egg, noe som kanskje er rart siden jeg digger sjokolade. Endret 2. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg har funnet ut at å legge seg til å sove i ei supermyk og herlig seng når en er temmelig u-edru er fantastisk! Edit: Leif. Edit #2: Dessuten suger de sjokoladeeggene. Har aldri smakt dem, og kommer trolig aldri til å gjøre det ettersom jeg er allergisk mot alt av nøtter (og steinfrukt som eple, pære, fersken osv, samt rå grønnsaker (bl.a. potet og gulrot), og skalldyr som bl.a. krabbe). Yeah.. Endret 2. mars 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) jeg er allergisk mot alt av nøtter (og steinfrukt som eple, pære, fersken osv, samt rå grønnsaker (bl.a. potet og gulrot), og skalldyr som bl.a. krabbe).. Hørtes leit ut... Men ingen av de delene der finner man vel i sjokoladeegg? Endret 2. mars 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hørtes leit ut... Men ingen av de delene der finner man vel i sjokoladeegg? Hasselnøttkrem (som er inni eggene) tror jeg inneholder hasselnøtter, ergo er det ikke smart av meg å spise dem. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg blir glad av å bæsje .. Føler meg så lett etterpå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 AgentP: Lett allergi eller kjempeallergi? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ting som gjør meg glad akkuratt nå ! Reiseprogrammet Globe Trekker Koteletter til middag Mitt nye speilreflekskamera Heftige lydanlegg Katten min At jeg hadde en kjempe bra helg Jeg vil hoppe i fallskjerm, og jeg er gammel nok ! Woho ! Og at jeg har en masse filmer inne på pcen som jeg ikke har sett enda Endret 2. mars 2008 av Hadhafang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 AgentP: Lett allergi eller kjempeallergi? Lett tror jeg. Det er liksom ikke sånn at jeg er på randen til å dø om jeg spiser ei nøtt eller et eple osv. Får enten utslett på hendene, og vanligvis begynner det å klø i munnen og halsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 AgentP: Lett allergi eller kjempeallergi? Lett tror jeg. Det er liksom ikke sånn at jeg er på randen til å dø om jeg spiser ei nøtt eller et eple osv. Får enten utslett på hendene, og vanligvis begynner det å klø i munnen og halsen. Høres ubehagelig ut. Jeg er allergisk mot støv og gress, jeg hovner opp rundt øynene. Ser ut som om jeg har rød emosminke på meg. Ting som gjør meg glad: Røyk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå