Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvite bilen var finest. På bildet. Men tar vel gjerne ikke lang tid før du innser at det er en grunn til at nesten alle har svart bil (eller hvertfall mørk) :)

 

Er nettopp det... er kanskje fint det første året. Skal tross alt ha den i 3-5 år. Men så er hvit veldig amerikansk, noe jeg likar. :p

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Ta svart. Så snart den hvite snør ned på fjellet så tar plogen både snøen og bilen. Ikke særlig lurt. :p

 

Installerer Bioshock 2 nå, gleder meg til å spille! :D

 

Forresten, hvorfor ikke bare kjøpe en Q5 i stedet for XC 60? Det er jo så sykt mer nice. Og bedre på alle punkter.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Ta svart. Så snart den hvite snør ned på fjellet så tar plogen både snøen og bilen. Ikke særlig lurt. :p

 

Installerer Bioshock 2 nå, gleder meg til å spille! :D

 

Forresten, hvorfor ikke bare kjøpe en Q5 i stedet for XC 60? Det er jo så sykt mer nice. Og bedre på alle punkter.

 

Er lei av tyske stive biler. Over til noe mer komfort, og pappa er særlig ute etter alt sikkerhetsutstyret med tanke på at jeg straks får lappen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er lei av tyske stive biler. Over til noe mer komfort, og pappa er særlig ute etter alt sikkerhetsutstyret med tanke på at jeg straks får lappen :p

Da er volvo det rette valget, rett og slett en tanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...