Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jøss, er det ingen som har skreket ut "HEEEEELG!!!" enda, og klokka har passert 16:00? Jeg skal gjøre det i morra etter halv sju. Men det gjør meg glad at det er fredag. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 HAHAHAH "Jeg ekke søt, jeg er bare veldig veldig irriterrende" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 For to uker siden fikk jeg en epost, om at viss jeg ikke sendte den videre, ville livet mitt bli ødelagt - og viss jeg sendte videre til 20 personer, ville den jeg liker kysse meg på munnen om to uker. Jeg valgte å ikke sende den videre. Jeg er nå sammen med den jeg liker, og vi hadde det kos på fredagen Altså: Ikke videresend kjedemail! Motsatt psykologi! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Folka i England fikk endelig sendt genserene mine idag etter snart 2 uker. Håper leveringen skjer smertefritt. Jøss, er det ingen som har skreket ut "HEEEEELG!!!" enda, og klokka har passert 16:00? Jeg gikk i helgemodus i går, da jeg ble ferdig med særemnet, en gang for alle. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Minnene om bilferiene i barndommen til Østlandet, ung og bekymringsfri i baksetet på en -85 Volvo, med Paul Simon - Graceland på kassettspilleren og norsk natur så langt øyet kunne se. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Helg og lønningsdag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den deilige tanken på at jeg nå har sendt en streng og sint mail til han som skylder meg masse penger. Og det beste er at jeg sitter med makten i mine hender. Hahaahaha! Og ja, også ny PC i posten, da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 At det er helg ! Vell helt for jævlig at den er over om to dager da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 HELG! Og slækk uke neste uke. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Stipendet kom i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Stipendet kom i dag. I know, HERLIG! Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg bestilt noe som kommer på søndag Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gjekk bra på solfesten. Publikum lo når dei skulle. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Metallica - The unforgiven II Kombinert med Sennheiser HD650. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) :!: Jeg ække søt. Bare veldig veldig irriterende. Stipendet kom i dag. Yay! Fikk penger fra staten jeg og! Men dog hadde penger i fra før av (merlich). Endret 13. februar 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Demonstrasjonen i Oslo, imot de karikatur av en eller annen mohammed fyr. Ler meg skakk i hjel. Demonstrere for noen jævla tegninger som ikke blir tatt på alvor blir for dumt i min bok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Demonstrasjonen i Oslo, imot de karikatur av en eller annen mohammed fyr.Ler meg skakk i hjel. Demonstrere for noen jævla tegninger som ikke blir tatt på alvor blir for dumt i min bok. Holder de på enda? De skal jo blokkere samfunnet for at vi skal respektere de, joda, det er jo beste løsningen for å kreve respekt. Minner mer om den sure ungen som går på ski og faller, og bare blir liggende og forventer at foreldra (samfunnet) skal stoppe og hjelpe de på bena igjen, men de bare går, og ungen kommer krabbende etter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå