svelemoe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vinter! Gruer meg ekstremt til sommeren. Det forventes at man er ute hele dagen, det er alt for varmt, edderkopper og andre krypdyr herjer vilt i huset, vanskelig å sove, og så videre. Nei vinteren er best på alle områder. Enig 100% Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vinter! Gruer meg ekstremt til sommeren. Det forventes at man er ute hele dagen, det er alt for varmt, edderkopper og andre krypdyr herjer vilt i huset, vanskelig å sove, og så videre. Nei vinteren er best på alle områder. Seier meg einig nå, men når sommaren kjem er eg plutseleg frykteleg glad i den igjen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å endelig ha fått kjøpt noen nye klær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At jeg endelig fikk klipt meg i dag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nettopp rydda skrivebordet mitt! Fant 2 esker med piller, og nå ser det strøkent ut Brukte en halv time, støvsugde alt, hver eneste del, og tørket støv av høyttalerene, skjermene og pcen Resten av rommet ser like jævlig ut dog... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At jeg ikke er avhengig av sigaretter! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (...) dø for det, så kommer resultatene etterhvert.(...) Bra innlegg, gjorde meg glad, er temmelig enig! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg elsker å få en klem av det motsatte kjønn. Så enkelt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vinter! Gruer meg ekstremt til sommeren. Det forventes at man er ute hele dagen, det er alt for varmt, edderkopper og andre krypdyr herjer vilt i huset, vanskelig å sove, og så videre. Nei vinteren er best på alle områder. Seier meg einig nå, men når sommaren kjem er eg plutseleg frykteleg glad i den igjen For meg er det motsatt. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kom meg nettopp nesten ned i spagaten. Sommaren er best forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å få varmen i meg igjen! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om vinteren fryser jeg på føttene og rommet er kaldere enn døden om morgenen, mens om sommeren sitter jeg naken (med stor risiko) i kjelleren mig og svetter og peser. Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sommeren nærmer seg. Det er ikke 3 måneder engang til vi er kommet i mai. Sommeren er best for meg også. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 National Geographic akkurat no. Eg trur hjerna mi snart smeltar. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 National Geographic akkurat no. Eg trur hjerna mi snart smeltar. Hva er det der? Har dessverre ikke mulighet for å se. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 COLA ------------------------------------------------------------> pepsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå