Gavekort Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg hører på Metallica! jeg også! No shit!? Men fra spøk til revolver: Rota frem noe Boston, herlig å høre på dem igjen! Boston – Foreplay Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Varmluftspistolen til 200,-, som jeg kjøpte på den lokale trelasthandelen. Himla praktisk verktøy, kan brukes til alt jo. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 At folk tar til seg det jeg sier... Er ei jeg har snakket en del med som alltid har vondt i magen/hodet og jeg bare spurte; spiser du lite? Det var faktisk riktig.. Så jeg snakket en stund om kosthold og ba henne ta med matpakke på skolen og spise mer.. Før har folk liksom tenkt; pytt pytt, men plutselig; brb! Lage matpakke! haha, litt søtt da:) For å korte ned; føler jeg hjelper! Det er veldig hyggelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ga en hundrings til en gatemusikant i dag! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Denne som ligger ved siden av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At det er en fotograf som vil ta imot søknaden min, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal klare å dope de ned uten at de merker det så jeg kan overbevise de om at jeg er den de burde velge. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sola som skinner her oppe i Nordnorge Har vært hardt å være uten sol så lenge, har kjent det på humøret. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aaaaah, reeeeent tastatur . Får håpe det ikke sitter igjen litt vann i tastene som tar knekken på det. Lenke til kommentar
KaareKokk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 penger under sofaputer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At vaksinene ikke var noe vonde i det hele tatt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å være så forelska at man er sikker på å sprenge snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å forestille seg eksploderende mennesker. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 CDen til Moddi gjør meg veldig glad. Alle burde kjøpe den! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vinter! Gruer meg ekstremt til sommeren. Det forventes at man er ute hele dagen, det er alt for varmt, edderkopper og andre krypdyr herjer vilt i huset, vanskelig å sove, og så videre. Nei vinteren er best på alle områder. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vinter! Gruer meg ekstremt til sommeren. Det forventes at man er ute hele dagen, det er alt for varmt, edderkopper og andre krypdyr herjer vilt i huset, vanskelig å sove, og så videre. Nei vinteren er best på alle områder. Uenig 100% Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sommer er BEST! Uansett! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Haha, jeg har faktisk til gode for å se at folk er enig med meg. Vel, det var faktisk løgn, da min mormor elsker vinteren like mye og hater sommeren like mye som meg. Endret 9. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) For å veie imot innlegget ditt: Jeg elsker å gå i shorts, sitte på brygga i sola med folk, bade, og party på kvelden med gresshopper som bråker i gresset -- og sola som går ned. Endret 9. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg liker også vinteren bedre. Sommer: alt for varmt (får ikke sove, blir generelt slapp, et helvete å sette seg inn i en bil osv.), alt for mye sol (sol i øynene, sol på huden, må smøre seg inn, blir solbrent, får soleksem osv.) og masse jævla INSEKTER. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 ok, for å veie opp mot ditt inlegg: Jeg liker sommer, varmt, lange dager med venner på stranda, henge rundt, bade, cruse rundt på motorsykkel, lange netter med venner, party. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå