Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 LAN, spilling med forumvenner, at det er helg At jeg har det topp for tiden ^^ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vellykket date! Bare synd hun at hun var kristen... (Tok du den? ) Legger med et lite stemningsbilde rett før vi satt oss til bords, ikke kom og si at denne 17-åringen ikke kan lave mat! Ikke noe Pizza her i gården Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når jeg finner nye artister å høre på. Alltid gøy med litt variasjon i samlingen. Veldig einig! Opplever det ofte for tida, sidan eg skriv særarbeid om rockens historie. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 DSG, du har misforstått. Bilde av jenta, ikke bordet. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vellykket date! Bare synd hun at hun var kristen... (Tok du den? ) Legger med et lite stemningsbilde rett før vi satt oss til bords, ikke kom og si at denne 17-åringen ikke kan lave mat! Ikke noe Pizza her i gården TITS OR GTFO Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 DSG, du har misforstått. Bilde av jenta, ikke bordet. Fikk smakt mer av maten enn av henne, derav bilde av bordet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når det kommer til DSG: Just GTFO. Neida Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vellykket date! Bare synd hun at hun var kristen... (Tok du den? ) Legger med et lite stemningsbilde rett før vi satt oss til bords, ikke kom og si at denne 17-åringen ikke kan lave mat! Ikke noe Pizza her i gården TITS OR GTFO GTFO, desverre Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 OT: Blir glad av all den nye musikken jeg har funnet på spotify! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vellykket date! Bare synd hun at hun var kristen... (Tok du den? ) Legger med et lite stemningsbilde rett før vi satt oss til bords, ikke kom og si at denne 17-åringen ikke kan lave mat! Ikke noe Pizza her i gården *bilde* Til neste gang kan kanskje en karaffel isvann gjøre susen? Forøvrig flott jobbet med maten! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vellykket date! Bare synd hun at hun var kristen... (Tok du den? ) Legger med et lite stemningsbilde rett før vi satt oss til bords, ikke kom og si at denne 17-åringen ikke kan lave mat! Ikke noe Pizza her i gården *bilde* Til neste gang kan kanskje en karaffel isvann gjøre susen? Forøvrig flott jobbet med maten! Hadde det stående på kjøkkenet, men det var Cola hun ville ha Har jo lært såppas av mormor hvordan man skal behandle damene. Haha Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skjønner den ^^ Har tro på din oppdragelse med den info i bakhånd Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det gjør meg glad at jeg endelig har fått orden på SATA opplegget på min maskin. Fikk bare opp en SATA enhet av gangen i windows.Viste seg at det var så enkelt som å installere en driver, så funka det som fjell, får sånn god følelse inni meg av sånt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Å bli invitert til brettspillaften! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At jeg eier alle vennene mine i call of duty så grundig. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At det berre er mørkekøyring igjen på TKG. Og at eg har huset for meg sjølv i kveld. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At vi gikk videre på UKM, andre innslaget som gikk videre var søsteren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå