Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slår faen ikke overraskelsen jeg hadde her om dagen. Får 12000 for å ha jobbet to dager Luksusprostituert? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slår faen ikke overraskelsen jeg hadde her om dagen. Får 12000 for å ha jobbet to dager Luksusprostituert? Nope. Masse overtid fra desember som går på januarlønna, jobba 2 dager av 4 dagers kontrakt så får betaling for fire dager, 2,3 ganger lønn på helligdager, og 4 avspaseringsdager. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Japp. Nå gleder jeg meg til å legge meg.Det gjør meg glad at Mårak har sett The Big Lebowski. Og Pink Floyd. Eg syns det er ganske morosamt at ingen klarer å skrive namnet mitt rett. Har sett The Big Lebowski tre gongar minst. Fantastisk. Sorry. :!:, -Maråk- så klart. Treng ikkje bindestrekane då. Dei irriterer meg berre. Men eg hadde dårleg fantasi, og nokon hadde allereie tatt "Maråk", så. Skal skifte ein gong. Gjer meg glad at eg er ferdig med dei fire første timane på TKG. Gud så kjedeleg. Og dyrt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg er glad fordi jeg sitter og hører på Uncle Deadly-cden min, som er dødelig bra (ahahahahahah). Den klarer faktisk å skyve unna mine bekymringer om prøve og fremføring i morgen. Det er kanskje ikke like bra... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Utleier (aka. søstra mi) har fått ny router. Så nå har jeg endelig stabilt nett her, og slipper å ringe opp om at hun skal restarte den. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sol og gater som er måket! + Biff med østersaus... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gode gamle Mozart, Bach og Vivaldi runger over høyttaleren nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Various Artists – Agnus Dei (From Platoon) Så storslagent og fantastisk! Bare tilfeldig at LanSi postet et innlegg om samme "tema". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Various Artists – Agnus Dei (From Platoon)Så storslagent og fantastisk! Bare tilfeldig at LanSi postet et innlegg om samme "tema". Har sett filmen, men føler at jeg har hørt sangen et annet sted også? Har du peil? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Shpongle - Nothing is something worth doing Herregud så fantastisk song Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hyggelige butikkansatte! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ei jente forteller at hun drømmer om meg. Jeg fikk et meget detaljert resymé av den siste drømmen hennes i dag. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du er heldig, Zarac. Assassin's Creed II komme ri posten i morgen. Gleder meg. Jeg har også fått meg en frakk. Brun i ekte skinn. Når meg litt over kneet og får meg til å se ut som Derrick. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ei jente forteller at hun drømmer om meg. Jeg fikk et meget detaljert resymé av den siste drømmen hennes i dag. Haha, det er vel ikke "Jeg klør på tissen!!"-jenten? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skal på hytta og stå på ski til helgen, deretter bærer det til Alpene i vinterferien og til Barcelona uken etter vinterferien ^^, Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ei jente forteller at hun drømmer om meg. Jeg fikk et meget detaljert resymé av den siste drømmen hennes i dag. Haha, det er vel ikke "Jeg klør på tissen!!"-jenten? Jo, det er det faktisk. Men jeg synes hun har begynt å bli mer normal nå. Snodig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fri hele helgen. Love it Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Må heilt ærleg innrømme at eg tykkjer the Baseballs er litt festlig. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Blue Mountain State! Lett ett av mine favorittshow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå