Alliha Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det snør og det er så fint ute! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg og en kompis lager hjemmelaget pizza med tacofyll! Endret 1. februar 2010 av W202 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bartehunder. Så verdens søteste lille dvergschnauzer i dag. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 at eg forhåpentlegvis får fiksa bilen min i dag Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk vite hvor mye jeg får i lønn i dag. : D 2550 kr, hell yeah! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 nice, jobber som? at Dexter er så fantastisk bra! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fikk lønning i dag! Samt at jeg nå sitter og hører på Pink Floyd LP-er! Endret 1. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 nice, jobber som? Hadde julejobb som gaveinnpakker på Norli. : D Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Heime igjen frå ein kjekk oslotur. Endret 1. februar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Helt alene i huset med lossless Pink Floyd og god lyd. De er ærlig talt det eneste bandet jeg klarer å høre på noe særlig høyere enn ropevolum. Det eneste som hadde gjort det bedre ville vært å hørt de på vinyl isteden. (Eller live såklart, men det skjer jo ikke.) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Battlefield Bad Company 2 er ute som beta. Tøft spill, men beta'en er kun tilgjengelig for dem som har forhåndsbestilt spillet som den dyrere Limited-Edition. Sleip markedsstrategi, men artig er spillet uansett. Endret 1. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Helt alene i huset med lossless Pink Floyd og god lyd. De er ærlig talt det eneste bandet jeg klarer å høre på noe særlig høyere enn ropevolum. Det eneste som hadde gjort det bedre ville vært å hørt de på vinyl isteden. (Eller live såklart, men det skjer jo ikke.) Sitter og hører Meddle på vinyl nå. Endret 1. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nytt sengetøy, fy faen som jeg elsker det. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nytt sengetøy, fy faen som jeg elsker det. Åh, ja. Det er deilig. Shopping gjer meg glad. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Japp. Nå gleder jeg meg til å legge meg. Det gjør meg glad at Mårak har sett The Big Lebowski. Og Pink Floyd. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At jeg har funnet ut at jeg har en spesiell evne til å åpne mennesker eller noe... Få dem til å snakke om tanker og følelser for å være hyggelig! Folk som har kommentert den ene person over at hun har blitt så mye bedre osv. så det er hyggelig Å vite at jeg er til hjelp Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det er bra det! Alle trenger å ha en som deg tilgjengelig! Bare synd at alle ikke er så heldige. Endret 1. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Japp. Nå gleder jeg meg til å legge meg. Det gjør meg glad at Mårak har sett The Big Lebowski. Og Pink Floyd. Eg syns det er ganske morosamt at ingen klarer å skrive namnet mitt rett. Har sett The Big Lebowski tre gongar minst. Fantastisk. Endret 1. februar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Helt alene i huset med lossless Pink Floyd og god lyd. De er ærlig talt det eneste bandet jeg klarer å høre på noe særlig høyere enn ropevolum. Det eneste som hadde gjort det bedre ville vært å hørt de på vinyl isteden. (Eller live såklart, men det skjer jo ikke.) Hvorfor er vinyl bedre? Slik jeg har forstått det, er det genuint dårligere på kvalitet enn CD. Det eneste positivite jeg kommer på, er at pga. de fleste LPer er gamle, lider de ikke av "loudness war", men det går vel an å skaffe på CD også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå