Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 mammas middag <3 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hunden min har lært seg å sitte og gi labb:D 8 uker gammel Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Anlegget til broren min Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Har hatt en utrolig kjekk helg! Har ikke sett MACn min siden jeg dro ut fredags kveld. Har vært sammen med utrolig kjekke folk og truffet på mange nye! Ringte også på døra mi for en time siden, og der stod det en X3 som inneholdt tre jenter hvorav hun ene hadde fått lappen. Så utrolig kjekt! Kjenner jeg er så utrolig glad på hennes vegne, og jeg kan ikke vente selv...*holde ut et par måneder*. Endret 31. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hoho nå er det fint føre på parkeringsplassene rundt her! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå sitter Bjarne Brøndbo vaglet i buret sitt på kjøkkenet. Bjarne er papegøya vår. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Inne i siste timen på en måned uten verken brus eller alkohol nå, og det var ikke vanskelig engang. Noe så herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Den skrullete samboeren min Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 At eg nettopp var på min første MTG-turnering! 'twas so fun! Magic The Gathering, I presume? Your deduction is quite right, Mr. Gunslinger. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 At Geir Zahl sin nye cd kommer ut i morgen! (Og at jeg har bestemt meg for at jeg kommer til å være hjemme i morgen... ) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Å begynne å le av en vits man fant på internett, i timen ^^ Ingen forstår jo hva man ler av Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Å begynne å le av en vits man fant på internett, i timen ^^ Ingen forstår jo hva man ler av Dette skjer meg ofte Finner alltid noe morsomt eller kommer på noe gøy, så snur folk seg mot meg og tenker/sier; så sittern og ler for seg selv da! haha! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bussjåføren lot meg sitte på i dag morges selv om busskortet hadde gått tomt (noe jeg ikke var klar over). Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ... at Skins sesong 4 har startet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Pølser i brød til middag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Får komplett samling av Pink Floyd-LPer av sjefen min i dag! Endret 1. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Å begynne å le av en vits man fant på internett, i timen ^^ Ingen forstår jo hva man ler av Dette skjer meg ofte Finner alltid noe morsomt eller kommer på noe gøy, så snur folk seg mot meg og tenker/sier; så sittern og ler for seg selv da! haha! +1 hah Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det beste er å lese/bli fortalt en vits som er så bra at man ikke klarer få den ut av hodet og går rundt og småler av den hele dagen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Å begynne å le av en vits man fant på internett, i timen ^^ Ingen forstår jo hva man ler av Dette skjer meg ofte Finner alltid noe morsomt eller kommer på noe gøy, så snur folk seg mot meg og tenker/sier; så sittern og ler for seg selv da! haha! Haha:D I dag var det denne som fikk meg til å le: Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i hælvete e take mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå